pov. Hayley
*dinsdag 13:00 uur*
Terwijl ik achter Harry aanloop schieten er verschillende gedachtes door mijn hoofd. 'Kan ik hem wel vertrouwen'? 'Wat als we die man weer tegen komen'? 'Waar zou mijn vader zijn'? Ik blijf eraan denken totdat Harry opeens stopt met lopen. Ik stop naast hem en kijk naar een dure BMW. 'Dit is jou auto'? Vraag ik verbaasd terwijl ik er met open mond naar kijk. Harry grijnst en drukt op het knopje van de autosleutel als bevestiging. Hij loopt naar mijn deur en houdt hem voor me open. 'Na u' zegt hij en laat me instappen. Hij komt naast me zitten en rijd vrij hard weg. 'Waar woon je'? vraagt hij terwijl hij me even kort aankijkt. 'First Avenue' zeg ik terwijl ik zijn tatoeages bekijk. 'Mooi dan komen we langs het werk van mijn vader' zegt hij zonder verdere informatie. Ik kijk hem vragend aan. 'ik moet daar heel even snel iets ophalen' zegt hij wanneer hij doorheeft dat ik het niet begrijp.
Na nog 5 minuten gereden te hebben rijd Harry een parkeergarage in van een groot hotel. Hij parkeert de auto. 'Ik ben zo terug zegt hij' en voor ik het weet zit ik alleen in de auto. Ik pak mijn telefoon uit mijn tas en aangezien ik geen internet heb in de garage speel ik een spelletje om mij bezig te houden. Iets later krijg ik een foto per SMS gestuurd van de auto van Harry. Mijn angst keert terug. voorzichtig en langzaam draai ik me om om te kijken of ik iets zie. Ik zie enkel dure auto's en en een schaduw die dichterbij lijkt te komen. Opeens maakt Harry luidruchtig de deur open waardoor ik schrik en ik een gil niet kan onderdrukken. Hij stapt in en kijkt me raar aan. 'Wat is jou probleem'? vraagt hij. 'Niks ik lette gewoon niet op' lieg ik. 'Ja vast' zegt hij geïrriteerd en brengt me naar huis. De hele weg van het hotel tot mijn huis heeft Harry geen woord gezegd. 'Wil je opschieten ik heb nog andere dingen te doen' zegt Harry bot wanneer ik me wilde bedanken. 'Dan niet' zeg ik en stap uit.
pov. Harry
Wanneer Hayley de deur heeft dichtgegooid rijd ik hard weg. Ik zie in mijn spiegels dat ze me nog even achterna kijkt. Ik bedenk me dat ik dit niet op haar had moeten afreageren, maar het is nu toch al te laat. En bovendien wat maakt het uit wat ze van me denkt. Mijn vader heeft het duidelijk gemaakt dat mijn zogenaamde 'werk' belangrijker is dan een of ander rijk meisje. Hij was boos, omdat ik mij liet afleiden door haar. Mijn vader leid de meest gezochte drugsbende van de verenigde staten. Het hotel is slechts een dekmantel. Sinds mijn 16e werk ik voor mijn vader. Ik ben vaak verhuisd voor dit werk maar woon nu permanent in New York. 'Het is een grote stad waarin veel verkocht kan worden'. Dat is de reden waarom we hier blijven. Terwijl ik in gedachten verzonken ben rijd ik naar de loods waar al het werk vooraf gebeurd. Ik parkeer mijn auto op het terrein en loop naar binnen. Ik zie dat iedereen druk bezig is maar vraag ze te stoppen. 'We worden beschuldig voor de levering van verkeerde drugs en met verkeerde bedoel ik mislukte drugs' roep ik door de grote ruimte. 'Mijn vader is woedend en ik ben verantwoordelijk voor jullie' roep ik. 'Hoop maar dat ik er niet achter kom wie dit gedaan heeft' zeg ik. Ze kijken me allemaal als botsauto's aan, maar ik weet dat ze bang zijn. 'Ga verder met je werk' zeg ik en loop weer terug naar mijn auto.
pov. Hayley
'Wat een zak' denk ik terwijl ik de trap op loop naar ons appartement. 'Ik ben thuis' roep ik maar krijg wederom geen reactie. Ik loop door naar mijn kamer en plof op bed. Ik pak mijn telefoon en zie dat ik meerdere berichten heb van Jason. Hij verteld me over de ruzie van zijn ouders en vraagt hoe laat ik langs zou komen. Ik heb even geen zin in Jason en stuur hem een berichtje waarin staat dat ik mijn moeder nog met een aantal dingen moet helpen en dus niet langs kan komen. Het is een slechte smoes maar na vandaag blijf ik liever thuis. De hele middag lig ik in bed en kijk ik mijn favoriete serie op Netflix.
*dinsdag 20:30 uur*
Terwijl ik nog steeds in bed lig en mijn ogen bijna dichtvallen wordt er aangebeld. Lexi, Caroline, Jonathan en Tyler staan voor mijn deur. 'wat is dit'? vraag ik terwijl ik ze binnen laat. 'We gaan uit' zegt Caroline vrolijk terwijl ze mijn kamer inloopt. Ik bedenk me dat ik wel zin heb in een feestje en loop Caroline achterna aangezien ik weet dat ze kleren voor me uitzoekt. Terwijl de rest met flessen drank op de bank gaan zitten pakt Caroline een strak bordeaux rood rokje en een wit topje uit mijn kast. Ik lach 'wat moest ik ook zonder jou' zeg ik en trek het aan. Terwijl Caroline mijn haar doet, doe ik mijn make-up. Als laats trek ik mijn witte hakken aan en neem ik nog even plaats op de bank bij de rest. Na een tijdje zijn we allemaal redelijk aangeschoten en nemen we een taxi naar onze favoriete club. De club is 20+ maar aangezien Jonathans broer de beveiliging is mogen wij altijd wel naar binnen. We bestellen allemaal een drankje en gaan dan naar de dansvloer. Door de drank ben ik wat losser waardoor ik voor mijn gevoel ook beter kan dansen. Terwijl ik al een tijdje dans en meerder keren wel een hand in mijn kont voelde knijpen legt er nu iemand zijn handen op mijn heupen. Wanneer ik mij omdraai kijk ik in Harry's groene ogen.
***
Op de foto hierboven zien jullie Jason!
xoxo
JE LEEST
𝒫𝑒𝓇𝒻𝑒𝒸𝓉𝓁𝓎 𝒹𝒶𝓃𝑔𝑒𝓇𝑜𝓊𝓈 𝒻𝓉. ℋ𝒶𝓇𝓇𝓎 𝒮𝓉𝓎𝓁𝑒𝓈
RomanceHayley Kingston is 18 en woont sinds haar 15e in New York. Ze woont samen met haar moeder en haar grote broer Stefan. In new York kreeg ze de kans om opnieuw te beginnen op een nieuwe school met nieuwe vrienden en een nieuw vriendje. Drie jaar werk...