Deel 1: Kut joch

16 1 1
                                    

Hierboven: Jet

Jet's POV

wat een kutjoch hier kan ik zo niet tegen als hij dit doet, okay, ik zal je vertellen wat er is gebeurt.

Mijn ohh.. So lieve broer (can u taste the sarcasme) heeft weer eens geprobeerd om een vriendin van MIJ te versieren, En dan nog het ergste HET IS NOG GELUKT OOK.

Dus dat is het dan weer een vriendin minder. 

Ik snap niet waarom hij niet gewoon op zijn mate wacht als een normaal persoon, nou ja weerwolf. 

Maar Anyways laat ik me even voorstellen mijn naam is Jet,

ik ben 17 jaar jong en zoals je misschien nu al weet heb ik een broer, nou eigenlijk heb ik er 3....

en ja ik weet dat dat er veel zijn maar ja wat kan ik er van zeggen, mijn ouders zijn verslaaft ;) grapje.

Maar ik ben de jongste samen met mijn tweelingbroer Sven en ja dat is die eikel die mijn vriendinnen jat.

Maar ja, je hebt dus Sven van 17, Jake van 19, jesse van 24 en James van 25.

Mijn moeder heet Jessica en mijn vader heet Elstafio maar we noemen hem ook wel gewoon El.

Maar ja, let's get back to the story, because i was killing Sven. 

'SVEN KUT JOCH KOM GODVERDOMME HIER' schreeuw ik terwijl ik achter dat joch aan ren, ohh.. kut ik ren bijna tegen James op 'OEOPSS SORRY BABE' roep ik naar James.

De enige reactie die ik krijg is 'haha is hij weer bezig geweest, wie deze keer' 'Jasmine' schreeuw ik terug.

En dan rennen we ik de tuin in achter Sven aan ha ik heb hem bijna denk ik bij mezelf, soms hou ik er van om net iets meer super snelheid te hebben dan mijn lieve broertje.

En ik heb hem EINDELIJK, hij gaat ZO DOOD. ik pak hem vast bij zijn oor en trek hem mee naar beneden.

Daar liggen we dan, op de grond, ik probeer hem te slaan maar miste net 'JIJ KLOOTZAK WAAROM DOE JE DIT ALTIJD LAAT MIJN VRIENDINNEN MET RUST JIJ EIKEL' schreeuw ik in zijn oor,

terwijl ik hem sla, het enigste wat ik hoor is hem schreeuwen 'STOP, GEK WIJF STTOOOPPPPP!!!!' en zo gaat het de hele tijd door,

totdat ik mama hoor zeggen 'STOP NU' met haar Luna stem, ohh gosh, wij hebben problemen.

Ik kijk Sven aan hij heeft het ook door zie ik aan zijn gezicht want hij kijkt me aan met een grijns, de fucker hij denkt dat hij geen problemen krijgt.

hahaha.. heb hij mam ooit ontmoet.

Mam kijkt Sven en mij teleurgesteld aan 'waarom nou weer' 'ik .....' zeggen Sven en ik tegelijk en we kijken elkaar boos aan, terwijl mam haar best probeert te doen om niet de lachen.

Toch laat ze een kleine grinnik horen.

Sven en ik kijken haar boos aan, we zeggen weer tegelijk 'ik.....'

Omg God help me waarom, ik kijk Sven boos aan en ga door met praten 'nou Sven, dat Joch' zeg ik boos

'kon weer een niet met ze kut handen van mijn vriendinnen afblijven' mama kijkt Sven aanen zegt 'waarom snap je niet dat het haar vriendinnen zijn, laat je zus toch is met rust en ga je broers irriteren ofzo'

en meteen komen al mijn broers aan lopen 'nee' zegt James terwijl Jake volgt 'ons haar is net weer een normale kleur en' 'dat van mij is net weer terug gegroeid' maakt Jake hemaf,

ik schiet in de lach 'haha jullie zijn echt zo gay, jullie maken elkaars zinnen af' iedereen kijk mij nu aan en kijkt dan naar Sven en dan weer terug naar mij.

Ik snap wat ze bedoel en kijk zuur terug en ze schieten in de lach terwijl ik wegloop en natuurlijk samen met Sven,

zo kunnen ze nooit stoppen met zeggen dat we op elkaar lijken, zo vervelend.

Ik ga naar mijn kamer en Sven loopt me achterna,

ik ga op bed liggen en Sven gaat naast me zitten.

'het spijt me okay' zegt hij

'ik weet dat ik fout zat, ik zal het wel uitmaken' zegt hij verdrietig,

ik draai me naar hem om en kijk hem aan 'vind je haar echt leuk?' vraag ik, hij knikt, ik zucht.

'okay je hoeft het niet uit te maken' zeg ik wanneer ik me van hem draai,

ik hoor en blij gilletje en hij springt op me en geeft me een knuffel 'You're the best twinny ever' zegt hij

'GA VAN ME AF KLOOTZAK' schreeuw ik

'Okay, okay sorry hoor maar dankje, en sorry maar het gebeurden gewoon soort van voor ik het door had'

ik zuchte 'ja zeker net als met Sarah en Jess en Nobil, ik geloof je helemaal broeder'

'Okay maar heb je wiskunde voor morgen af?'

'uhh.... fuck, eigenlijk niet'

'dacht ik al' en hij liep weg en kwam even later  terug met zijn wiskundeschrift en gooide die naast me neer 'thanks bro you are the best'

'ja, ja ik weet het jij had me laatst Aardrijkskunde over laten schrijven toch'

'maar toch thanks bro'

'ja, bye'

'love u bro'

'ja zal wel' zegt hij wanneer hij weg loopt,

ja onze relatie is raar, so be it.

Author's Note

Hoi, Peanutbutterbiatch hier, Dankje dat je op mijn verhaal klikt, ik hoop dat je het leuk vindt en dat je door gaat met lezen. en anders bye bye biatch;) grapje. love u guys

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 29, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The Alpha's Daughter and The OmegaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu