~14~

5 0 1
                                    

Pov roze
Ik en Bts zitten yuka door heel et huis te zoeken maar nergens is ze er na 2 uur is ze er nog steeds niet jungkook zit de hele teid heen en weer de lopen en yuka proberen op te belen
pov nobody "godverdomme" hoor je door heel de ruimte
Jungkook je mag niet schelden
Roep Jin boos
"Jongens zijn jullie sirieus gaan jullie nou ruzie hebben?"
Zij taehyung geïrriteerd
"Jongens niet zo boos doen"
Zegt namjoon
"Gaan we weer"
Zij hobby zuchtend
"Hou jullie koppen allemaal!"
Riep jimin boos
"Ja jimin heeft gelijk"
Zij yoongi iedereen keek hem aan want hij zal nooit zo iets zeggen "wat ik heb gelijk jullie hoeven me niet zo aan te kijken ik wil slapen en als jullie zo aan het schreeuwen zijn kan dat toch ook gewoon niet."
Iedereen begon door elkaar heen te schreeuwen tot dat opeens roze naar boven rende huilend dat trok eidereend aandacht

Pov taehyung
"Ughh gedankt jongens goed gedaan." Ik rende achter roze aan ze lach op bed te huilen ze was zo mooi en kwetsbaar ik hield van haar en alleen zal ik het haar vertellen beter niet dacht ik ze heeft al genoeg dingen aan haar hoofd en het is niet de juiste moment "roze gaat het?" Vroeg ik zacht "ik wird er gewoon gek van dat yuka weg is" kreeg ik als antwoord terug "zal ik meschien voor je thee zetten word je er iets rustiger van ?"
Roze keek me aan en knikte ik liep naar beneden naar de keuken ik pakte een mok uit een grote kast maar wat raar was gij stond niet tegen de muur aan je kon nog net kijken wat er achter zit er was een deur "roze roze!!" Riep ik roze kwam snel naar beneden "wat is er?" Ik wees naar de kast "wat is er mis aan die kast?" Vroeg ze "kijk in die kier " roze keek er ze zette een stap naar achter ze deed haar handen voor haar mond en keek geschrokken"jungkook!!" Kom hier riep roze jungkook kwam naar de keuken toe roze wees de kast aan en zij streng tegen jungkook "schuif de kast op Zij"
Jk deed precies wat roze zij de deur was nu zichtbaar iedereen schrok en stond naast roze ondertussen was heel Bts er ook "jongens ik ga naar beneden." Zij jungkook je hoorde aan zijn stem dat hij geschrokken en bang was maar hij probeerde er niks van te laten merken "ik kan je niet laten gaan alleen ik ga mee." Zij ik alsof het de reis van leven of dood was

Pov jungkook
Ik liep vooraan op de trap en taehyung achter me heel voorzichtig liep ik naar beneden het was tot mijn verbazing een lange trap iedereen stond boven stil te kijken ik wou dit ingeblikt niet doen want niet voor niets stond voor de deur een kast maar ik deed dit voor yuka omdat ik gewoon bang was om haar want wat als ze daar echt lach maar er was altijd een kans dat ze er gewoon niet is ondertussen waaren we al beneden aan de trap er zat tussen de kamer of wat we daar ook tegenkomen en ons nog maar 1 deur voorzichtig greep ik de deur klink en deed hem in dezelfde tempo Nasr beneden we kwamen in de kamer de lichten stonden aan maar wat ik daar zach.....

Hoi army's ik hou de spanning wel in hè maar ik ga weer is beginnen met vraagen

Q~wat is je eerste k-pop lied die je heb geluisterd

A~save me>Bts <3

leugensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu