- Men dehär blir väl bra gumman?
Jag betraktade det stora huset, det var vitt men
gråa husknutar och detaljer. Vi gick in och mamma ropade som om hon var uppvuxen i huset:- Hallååå! Vi är här nu!
Inifrån det jag uppfattade som köket kom en man i 40-årsåldern ut, han såg snäll ut.
- Hej! Det är jag som är Jonas.
Jag log tillbaka till mammas kille.
- Jag heter Clara, jag är 15 år.
När jag presenterat mig själv ropade Jonas på några jag inte kände till.
- Elias! William! Cevin! Kom ner, dem har kommit.
Jag förstod ingenting, vilka var dem? Mamma hade inte sagt något om tre killar. Plötsligt kom tre sjukt snygga killar ner, dem som såg ut att vara minst 17.
En av dem sträckte fram handen.- Tja! Jag heter Cevin, ja som du ser bor jag också här. Jag är 17 år.
Jag presenterade mig själv för alla tre och William och Elias presenterade sig också, alla dem var bröder. Alla var 17 men dem var inte tvillingar. Dem gick och skulle visa mig runt.
En av dem vände sig om när vi precis kommit uppför trappan. Jag tror det var han som hette William.- Är det någon kille vi kommer få dras med här då?
Först förstod jag inte vad han menade, men sedan förstod jag.
- Nej.
Alla tre småflinade.
- Men hallå? Vem vill inte ha en röv som din?
Jag stelnade till, inte bog med den obehagliga antydelsen utan jag kände ett stadigt tag om min rumpa.
Jag drog mig undan, men då kom istället en annan hand.- Vi ska nog få kul med dig.
Jag sprang nerför trappan, jag ville inte vara kvar i detta dårhus.
(2 tim)
- Gumman, Jonas ska visa mig lite i området. Vi är hemma till halv tolv senast.
Nej, förfan. Inte tänkte jag vara ensam med dem. Men jag kunde ju inte be om att få hänga med. Jag gick upp på mitt rum. Jonas hade köpt fina möbler och jag packade upp lite av lina egna saker. Jag funderade på när jag skulle börja i den nya klassen. Som tur var var det höstlov ett tag till.
Då öppnades min sovrumsdörr.
Det var Cevin och William.- Vad vill ni?
Jag försökte att visa ilska istället för rädsla men det var svårt.
- Något du ska ha jävligt klart för dig är att du ska inte kaxa dig på oss. Var jävligt glad att du bor här.
Nu skakade jag nästan.
- Mm.
- Hopp, Elias är tyvärr inte hemma och vi ör uttråkade. Vi tänkte leka lite med dig.
Nej nej nej....
- Nej, jag vill inte.
Cevin tog tag i mig och drog mig in i hans rum, William hängde efter.
- Är du oskuld?
Jag svarade inte.
- Det tolkar jag som ett ja.
William satte mig i hans knä, eller nej. Jag låg nästan ner. Han tog på mina bröst. Plötsligt tog Cevin av mig mina jeans. Där låg jag i bara tröja och trosor.
Cevin bar mig mot en vägg han tryckte mig mot väggen och smekte mig på brösten.
- Sluta! Jag vill inte!
- Det är lite sent nu va stumpan?
Plötsligt låg jag på ett skrivbord, nej. Mina trosor åkte långsamt av.
- Nej jag vill inte!
- Äsch lägg av.
Båda två knäppte upp byxorna, jag var livrädd. Skulle jag förlora oskulden nu?
——————————————————-
Detta var första kapitlet! Är lite osäker, ska jag fortsätta?<3
YOU ARE READING
Mina bröder
Teen Fiction"Tror du verkligen det? Det är bara och inse att ingen kommer tro dig." "Tänk efter nästa gång." "Hora." ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jag är Clara, jag var femton. Jag bryr mig inte ett skit om vad människor tycker. Jag gillar inte män...