Acht maanden geleden...
Piep piep piep...
Ughh, ik wil slapen...Piep piep piep..
Had ik dat ding niet uitgezet?!...
Piep piep piep..
EN NOU BEN IK ER KLAAR MEE! Ik sla mijn wekker met een klap stuk. Welke dag is het vandaag ookal weer. Maandag hmm zal wel...Zzzzz..
Zzzz...
WACHT FF!
Kut kut kut..
HET IS MAANDAG! Snel kijk ik op mijn wekker om te zien hoelaat het is. Huh, alleen maar zwart. O ja, ik heb hem net kapot geslagen. Damn, ik ben echt geen ochtenmens. Snel pak ik wat kleren uit mijn kast en trek het aan.
Als ik in de keuken pak ik nog snel een appel. Hmm, ik vergeet iets. Aha, m'n telefoon! Snel pak ik mijn telefoon en kijk hoelaat het is.
11:37. Whoops, dat betekend dus dat ik een paar uur te laat op school ben. Nou ja, ik verzin wel wat. Nu eerst de autosleutels vinden. Jemig waar heb ik die dingen in hemels naam gelaten?! Ik doorzoek snel al mijn zakken totdat ik mijn autosleutels eindelijk heb gevonden. Ik ren naar mijn auto, en gooi mijn tas naast me neer. Dan start ik de auto. Ofnou ja dat probeer ik. ALLE KOEKJES! M'n tank is leeg. Ugh, het zit me ook nooit eens me he? Nou ja, dan maar op de fiets. Snel doe ik mijn tas op mijn rug en stap op mijn fiets.Als ik eindelijk op school aangekomen ben zie ik dat het al 12:23 is. Nou ja, dan ben ik tenminste nog op tijd voor het vijfde.
"Wie bent u en hoe komt het dat u er de eerste vijf uur niet was?! " zegt een nors kijkende man met een groote wrat op zijn gezicht.
"Ik ben nieuw hier meneer. Mijn naam is Elayne Steinen. "
"Hmm, oke. En waarom was je er de eerste vijf uur niet mevrouw Steinen?! "
"Nou, ik had heel veel tegenslagen. Ten eerste ging mijn wekker kapot. En toen starte minn auto ook niet meer. "
"Hmm, oke voor deze ene keer kan je gaan zitten. Maar de volgende keer moet je je gewoon gaan melden hoor. Ik ben meneer Purkel trouwens. "
"Dankuwel meneer. Het zal niet meer gebeuren. "
"Oke, mooi zo. Ga naar naast Miranda daar zitten. "
Meneer Pukkel wijst naar een plaats naast een meisje met bruin haar waarvan de onderkant blond is achterin de klas.
"Hey ik ben Zia. Jij bent Elayne toch? " vraagt het meisje dat Miranda heet.
"Jep, is meneer Pukkel altijd zo chagerijnig of is het omdat hij vandaag ongesteld is? "
"Hahaha, noemde je hem nou meneer Pukkel? "
"Ehh ja zo heet hij toch? Best toepasselijk als je kijkt naar de mega wrat op z'n gezicht. "
"Haha, true. Alleen heet hij meneer Purkel. "
"O oeps. Ik vind meneer Pukkel toch toepasselijker hoor! "De rest van de les heb ik nog gezellig met Zia gepraat.
"Wat hebben we het volgende uur Zia? "
"We hebben wiskunde van meneer Josephs. Hij is gelukkig best chill. "
"O oke dankje. Ga jij alvast maar naar het lokaal, ik moet nog even m'n boeken pakken. "
"Oke is goed tot zo. "Als ik net weer naar het lokaal wil lopen worden mijn boeken uit m'n handen geslagen.
"Oeps, foutje. Nou ja eigenlijk was het niet echt een foutje maar toch. " zegt de meest sexy stem die ik ooit heb gehoord.Nee Elayne, hij heeft een ego van hier tot China dus dat word niks!
Maar kijk dan even er staat een god voor je!
Ja, en het enige wat hij wil is een one night stand dus dat word een gebroken hart!
Maar kijk dan toch even naar hem. Dit is echt een lekker stuk!
Jo, gedachten kunnen jullie misschien even stoppen met discuseren over meneer Bad Boy voor me. Bedenk liever even een bitchie reactie ofzo.
...
...
...
...
...
Ja, mijn hersenen zijn dus echt helemaal leeg.
"Ughh, het zal allemaal wel. "
Ik pak mijn boeken en probeer naar de les te lopen. Met de nadruk op PROBEER. Want meneer Bad Boy hier voor me vind het nodig om me lekker cliche tegen de muur te duwen.
"Drie keer raden je houd er niet van als mensen zo tegen je praten? "
"Huh wat? " De Bad Boy van net is even weg en voor een paar seconden staat er een gewone verwarde jongen voor me. Maar dat is helaas voor mij maar voor een paar seconden, want dan is de Bad Boy weer terug.
"Maar waarom doe je het als je al weet wat ik ervan vind schatje? "
"Hmm, laat me even denken hoor. Misschien omdat jij en je soort nodig is op hun plek moet worden gezet! "
"O maar schat. Ik heb geen soort "
"Dat heb je wel. Je bent een Bad Boy das een soort schat " zeg ik terwijl ik hem bitchie aankijk.
"Jij gaat nu eens vlug een beetje normaal doen klein meisje. Ik ben de baas op deze school en kan zo je leven tot een hell maken hier. En ik zou het heel jammer vinden om zo'n lekker ding als jij te moeten ruïneren. "
"Ik bepaal zelf wat ik doe meneer Bad Boy. En ik ga nu naar de les dus doei doei. " zeg ik terwijl ik probeer langs hem te komen. Wat Godzijdank lukt. Snel ren ik naar de les.Zover voor het plan geen aandacht trekken...
JE LEEST
The Princess, His Queen
ChickLit"Everybody's got the demons. Even wide awake or dreaming. " Ontmoet Elayne een rustig en lief meisje. En niet te vergeten ze is knap. Heel knap. Helaas, zien de mensen op Elaynes nieuwe school dat niet. Zij denken dat Elayne een stomme nerd is e...