Chapter 1 - toilet date

1.3K 49 27
                                    

8 September 2014

Er kan veel gebeuren in een jaar. School is alweer een week geleden begonnen. De vijfde was een zwaar jaar voor me geweest. Mijn moeder was ernstig ziek geworden en is overleden. Ik ben een hele poos niet op school geweest omdat ik last had van een depressie. Toen ik weer naar school ging was mijn gedrag veranderd. Al snel begon ik mensen te pesten. Het gaf een kick en ik voelde me er beter door. Ook merkte ik dat ik erg achterliep. Mijn cijfers waren ronduit slecht en daarom moet ik dit jaar overdoen. Een klein pluspuntje is dat mijn drie beste vrienden ook het jaar niet gehaald hebben.

-

Het is druk bij mijn kluisje. De smalle gang staat vol met nieuwe en oude leerlingen. Ik duw mezelf door de menigte en zie Marc bij mijn kluisje staan. "Ey Louis!" Roept hij en trekt me aan mijn schouder naar mijn kluis. Marc is een van drie zittenblijvers. "Hey," zeg ik terug en pak dan de sleutels van mijn kluisje. "Dus Louis," begint Marc. "Hoe zit dat tussen jou en Keylee?" Er verschijnt een klein lachje op mijn gezicht. "Oh dat, we hadden deze vakantie gezoend en we hebben nu wat," lieg ik. Marc steekt zijn duim naar me op. "Lekker bezig jij." Ik haal mijn schouders op en pak de laatste boeken uit mijn kluisje. "Wat heb jij zo?" vraag ik en en gooi mijn kluis hard dicht. Een paar eerste jaars kijken me geschrokken aan. Marc pakt zijn mobiel en zoekt zijn rooster op. "Eh, natuurkunde. Jij?" "Wiskunde met Evan." Marc knikt en draait zich dan om. "Mijn les is deze kant op. Zie je straks." Ik steek mijn hand naar hem op en begin dan ook te lopen.

"Tommo, hier zit ik." Evan, de tweede zittenblijver, zwaait kort naar me en ik loop rustig naar hem toe. Hij schuift de stoel voor me naar achteren en haalt zijn hand er sierlijk langs. "Neem plaats." Ik glimlach moeilijk en ga zitten. "Doe normaal alsjeblieft." Evan knijpt in mijn wang en lacht naar me. "Ik doe toch normaal," zegt hij met een gekke stem. Ik sla zijn hand weg en kijk hem boos aan. Evan grijnst en weet dat zijn plannetje om mij te irriteren werkt. Dit gaat al de hele week zo en alles komt door wat er in de vakantie is gebeurd. Gelukkig komt de docent binnen en begint de les. Hopelijk doet Evan wat normaler zo(...)

De bel gaat en ik pak zo snel als ik kan mijn boeken in. Evan is verschrikkelijk en ik hou het niet meer uit. Het is dat ik hem te vriend moet houden want anders verraad hij mijn geheim. "Hey wacht eens!" Hoor ik Evan achter me roepen, maar ik negeer het een loop hard door. In een vlot tempo loop ik naar de volgende les. Deze les heb ik met Keylee, de derde zittenblijver. Als ik de les binnen kom zie ik haar nog niet dus moet ik zelf een plek kiezen. Ik loop langs wat tafeltjes en een paar klasgenoten kijken me bang aan. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht. Heerlijk dit. Uiteindelijk besluit ik toch maar achterin te zitten. Twee minuten voor de bel komt Keylee het lokaal binnen. Ze smijt haar tas onder de tafel en gaat naast me zitten. Ze drukt een kus op mijn wang en knipoogt. Ik glimlach en pak dan mijn spullen uit mijn tas.

"Louis?" zegt de docent. "Kan ik naar de wc?" De docent rolt kort met zijn ogen en knikt dan. "Niet te lang wegblijven." Ik schuif mijn stoel naar achter en loop achter Keylee langs het lokaal uit. De wc's zijn hartstikke dichtbij en eigenlijk hoef ik niet eens te plassen. Ik wil alleen mijn mobiel en mijn haar checken. Ik duw met mijn rug tegen de klapdeur en kom in een draaiende beweging vooruit in de wc. De deur klapt hard achter me dicht. Een jongen die bij de wasbakken achterin staat staart me aan. Zo te zien is hij de enige. Ik loop naar achter toe en ga voor de spiegel staan. Mijn haar is wat ingezakt maar het ziet er wel sexy uit, vind ik. Ik kijk kort naast me en zie dat op de jongen zijn wastafel gel ligt en een bril. Voorzichtig glijden mijn ogen naar de jongen zelf. Ik glimlach wanneer is zie dat hij me aan staart en bots 'per ongeluk' tegen hem aan. "Oops, sorry," verontschuldigd hij zichzelf lachend. "Hi, nee het is mijn schuld." De jongen is iets groter dan dat ik ben maar ziet er heel wat jonger uit. Ik bekijk zijn lichaam van top tot teen. De jongen bloost. Hij is erg knap, dat moet ik toegeven. Hij heeft bruine krullen en heldere groene ogen. Hij doet me aan iemand denken maar ik kan me niet herinneren wie. "Leuk shirt," zegt de jongen en wijst ernaar. "Eh dankje. Leuke eh.. schoenen." De jongen glimlacht naar me en mijn hart begint sneller te kloppen en ik begin het warm te krijgen. Nog nooit heb ik dit meegemaakt. Ik weet zijn naam niet eens maar verlang nu al naar hem. "Ik ben L-Louis," stotter ik. Ach man, loser die je bent, nu stotter je ook al. "Ik ben Ha-." Ik laat hem niet uitpraten en onderbreek hem. "Niet praten." Ik ga op mijn tenen staan en kus hem. Al snel voel ik twee armen om me heen en twee handen op mijn billen. Hij duwt me zachtjes tegen de wastafel aan. Ik leg mijn handen in zijn nek en begin wat harder te zoenen. Na een paar minuutjes maak ik me net op tijd los omdat ik een deur open hoor gaan. Het is een van mijn klasgenoten. "Louis, je moet nu komen," zegt de jongen en loopt weer weg. "Eh sorry...," mompel ik. De jongen lacht naar me. "Het geeft niet, ga maar." Ik knik en ren de wc's uit. Als ik weer in de les zit dringt er pas tot me door wat ik gedaan heb. Ik heb weer een jongen gezoend.

-

Het eerste hoofdstuk! Wat vinden jullie ervan? Het gaat wat snel allemaal en is misschien een beetje onduidelijk maar later wordt alles duidelijk dat beloof ik! Hebben jullie al ideeën met wat er tussen Evan en Louis speelt? Comment en vote please :)

Daddy ♕ l.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu