tøssehygge

107 3 0
                                    

Emma synsvinkel 

''Ej Frida det sagde du bare ikke'' råbte jeg.  '' øhh jo det sagde jeg og jeg er stolt af det'' råbte Frida. vi begge flækkede af grin, vi lå i Fridas  seng og så en film, da pludselig kom et klip hvor de to hovedroller kyssede. "gud det ligner dig og Tinus når i kysser" udbrud  Frida.  ''Ej Frida det sagde du bare ikke'' råbte jeg IGEN. 😂 '' Emma det er RIGTIGT har selv en video af det " råbte Frida.  (Frida og Emma er bedste veninder, de begge er lidt skøre, de går til fodbold sammen, Frida er kærester med Marcus og Emma er sammen med Martinus, der er 4 år mellem drengene og Emma og Frida ) "Frida den video sletter du bare nu" sagde jeg til hende. hun sad op viftede med sin mobil, jeg hoppede oven på hende og killede hende "Frida jeg bliver ved vis du ikke sletter den video " sagde jeg " Em- E- Emmaaaaa stop jeg skal nok slette den video vis du stopper" mumlede hun. Jeg stoppede og hun slettede videoen " ej mulle ved du hvad " råbte hun pludselig bare, "nej det ved jeg da ikke du har jo ikke sagt  det til mig i nu" sagde jeg stille og grinte lidt. " jeg havde sendt videoen til Tinus " hviskede hun og gemte sig under dynen.  jeg løb over og trak dynen af hende, tog en pude og slog hende med den. jeg skyndte mig at finde min mobil og skrev til Martinus.

E- Emma M- Martinus 

E: Tinus

M: Ja babe hva så ❤

E. har...

M: hvad 

E: har Frida sendt en video til dig, af dig og mig der kysser.😬

M: ja hvorfor da måtte hun ikke det ??

E: jo jo det måtte hun vel godt 

M: okay ? hvad var problemet så smukke 😘

E : undskyld tinus 

M: det gør ikke noget ses smukke 😘

E: ses boy ❤

Sms slut 

---------------

Frida: synsvinkel Jeg kunne høre det bankede på, så jeg gik ud for at åbne, Emma var lige bag ved mig. Da vi var åbnede......


-----

håber i kunne lide min historie der kommer mere 

venner og kærester || Marcus and Martinus| AFSLUTTETWhere stories live. Discover now