Marcus synsvinkel
Jeg er lige vågnet. Jeg ligger med min mobil. jeg tjekker bare insta, snap. Jeg har fået nogle streak beskeder, så dem svarer jeg bare lige på. Jeg har fået snap fra, Emma, Milo, Martinus og Frida.
Emmas snap: Godnat, håber snart i kommer tilbage til os.😜 Marcus : godnat, jeg glæder mig til at vi kommer. 😄
Milo snap : hey bro, jeg tænkte bare på om når i kommer til danmark. Om du vil med ud og spille fodbold?⚽ Marcus: Bro, det vil jeg da gerne. Vil du gøre mig en tjeneste? milo : Det kan jeg godt hvad skal det være. Marcus : Jeg kommer til danmark den 19. december, og jeg ved i får ferie der. Så jeg tænkte at komme og hente Frida. 😋Milo: Bro, alt for dig og hende. hvad kl kommer du? Marcus : cirka 11:30.
Så mig og milo aftalte at overraske Frida.
Martinus snap : tak for hjælpen brormand. Marcus : så lidt, skulle det være en anden gang.
Frida snap: Godnat bebe, love you 💞til månen og tilbage igen😘 Marcus: godnat babe💞elsker dig mere. lige så mange stjerner det er i universet. 💖 Frida : nå nå, nu prøver Macii boy og være romantisk. det virker ikke. Det lyder meget dumt, men godnat skat 😘😂. Marcus : ja ja det kan du godt sige men jeg er mere cute, romantisk og lækker end dig😂 Frida: du vinder........
Jeg vælger at stå op og gå ned og lave pandekager til mig, Martinus og Emma G. Jeg har lige lavet pandekagerne færdige. Jeg skal op og vække Emma. Jeg åbner stille døren, går stille hen til sengen, sætter mig ned . " Emma du skal op nu, der er morgenmad nu " sagde jeg og nussede hendes ryg. "mhhh... jeg skal nok komme om lidt" mumlede hun. Jeg gik ud, lukkede døren.
Der er gået en halv time nu, hvor bliver hun af. Jeg vælger at gå op og kigge til hende. Jeg kigger ind af nøgle hulet, hun ligger i sengen.... KÆFT hun sover. Jeg går hurtigt over til hende , løfter hende op. Jeg går med hende i mine arme ( brude stilling). Lægger hende i sofaen, stiller nogle pandekager hen til hende. " Emma du skal op nu" råber 9 Jeg. Hun vågner hurtigt op , jeg tror hun fik et chok af mig . begynder og spise, vi ser mrs. ghrinch. ( en ny jule film ) ellers går dagen bare med hygge.
Emma synsvinkel
Jeg er lige vågnet , kæft jeg er træt. Jeg tog min mobil, sad og kiggede instagram. Da jeg havde kigge på mobilen i noget tid. lagde jeg den væk, gik hen til mit skab. Jeg fandt mit outfit.
Emmas outfit
jeg gik ud og tog noget morgen mad. Min far sad med sin avis, da han sagde " Godmorgen skat, har du set avisen". jeg kiggede på ham med undrende blik. " nej hvorfor" spurgte jeg. " Emma, du er i avisen med Frida, Marcus og Martinus" sagde han stolt. " nå og hvad så, nu kan man heller ikke få et privat liv og havde en kendt kæreste" sagde jeg irretreret. Tog noget mad og gik ind på mit værelse igen . Jeg fik en besked fra Frida. Jeg åbnede den hurtigt det var et billede at hendes fod
forstuvet fod
Frida besked : Jeg kommer ikke i skole idag. håber du får en dejlig dag.
Emma besked: MULLE forhelved, hvad har du lavet.
Frida: fald over mine egne ben og vred om på foden.😋
Emma : kæft så er man også dum 😂 god bedring, skal til at ned til bussen
Frida: tak, god tur.
Emma : tak, ved marcus det ?
Frida : nej ikke i nu, han skal ikke være bekymret. Så fortæller ham det senere.
Samtale slut..
Okay, man er fandme også dum, vis man falder over sine egne ben. Eller Mulle er bare uheldig nogen gange.
Nå men nu er jeg ved mit busstopsted, venter på bussen. Min bus kommer lige så stille. Jeg går ind og sætter mig, ved siden af Oskar en af mine venner. Skole dagen starter lige så stille, er sammen med Emilie, Asbjørn og Milo. Vi snakker bare,spiller basketball.
skoledagen er færdig
Jeg sidder i bussen, bussen er helt fyldt op. Der kommer en lidt ældre mand hen til mig,spørg om han må sidde der. Jeg nikker, han ser lidt uhygglig ud. Jeg skal af nu, " undskyld mig må jeg godt komme ud " spørg jeg ham manden ved siden af. " Nej det må du ikke" siger han. " MÅ JEG GODT KOMME UD " råber jeg, folk i bussen bliver chokeret. " HALLO HR. MÅ DEN UNGE DAME GODT KOMME UD " råber buscheføren. " NEJ " råber han. "HR. DU KOMMER OGSÅ UD AF BUSSEN, VIS DU IKKE LADER HENDE KOMME UD" råber buscheføren. Manden flytter sig så jeg kan komme ud. Jeg går ud af bussen, og hjem af. Da jeg kommer hjem er min mor allerede hjemme , "HEJ MOR " råber jeg. "emma du skal ikke råbe, jeg er lige ude i køkkenet" siger hun. Jeg tager nogen gifflar og går ind på væreslet.
Jeg ser lidt riverdale, ellers keder jeg mig bare. Min mobil ringer, det er Martinus. Jeg tager den, han snakkede noget om Marcus, ville overraske Frida med at hente hende. Jeg tror , hun bliver meget glad.
planen er
Drengene og deres forældre og Emma g. lander i lufthavnen, de køren til deres hotel.
Så henter Frida'farmor,Marcus ved hotellet.
Kører ind til hendes skole, overrasker hende.
Kører hjem til Frida med dem.
Så har Marcus en gave til hende.
.... Det er så planen
---------
ikke rettet
VOUS LISEZ
venner og kærester || Marcus and Martinus| AFSLUTTET
Fanfictioner det nemt at være veninder og samtidig være kærester med en kendt ? og hvad med vores firekløver ? det er spørgsmålene.