i skal bruge sangen sad song , med we the kings. jeg siger når i skal sætte sangen i gang og slukke den
Emma synsvinkel
Jeg skulle skole idag. Jeg havde aftalt med Frida, at vi skulle mødes på gasværks grunden inden skole. Jeg fik en snap fra Frida, hun sad i en bil
snappen
Jeg svarede bare " at jeg var der om 5 min❤ " . af et billed af min skoletaske. Jeg savnede virkelig Martinus, og tænker på ham hele tiden. Jeg var på vej i skole, glædet mig faktisk lidt til at se nogen af pigerne. Min far havde lige sat mig, så nu er jeg på gasværks grunden, jeg ventede lige på at Frida kom. " Mulle der var du jeg har kigget efter dig og Hvorfor skrev du ikke at du var kommet " kunne jeg høre Frida råbe af mig. Jeg vente mig om, løb over til hende og krammede hende. " jeg er lige her mulle, stod bare lige i mine egne tanker, derfor skrev jeg ikke " sagde jeg i krammet. " det godt jeg fandt dig, og lad os så gå ind til klassen " sagde hun og tog min hånd, vi gik i hånd ind i skole. Vi kiggede op til vores klasse, jeg så Emilie i vinduet. " se mulle der er Mille" råbte Jeg til Frida. Hun vinkede til os, da vi kiggede op i vinduet igen var hun der ikke. " EMMA, FRIDA, piger jeg har sådan savnet jer" råbte Emilie mens hun kom farene hen til os. " hej mille, jeg har også savnet dig " sagde Frida og krammede Emilie, lidt efter trak de sig. Hun kom hen til mig og krammede mig. " jeg har også savnet dig mille " hviskede jeg til hende, hun smilte. Vi gik alle tre op i klassen, og satte os ved Fridas bord. ( det havde været sommerferie og vi havde ikke set hinanden siden starten af ferien. fordi vi havde været på ferie eller været med drengene. ) Drengene kom over til os og sagde hej og krammede os, slev om det ikke var lang tid siden vi havde set dem. " Hej Frida.... Jeg har savnet dig rigtig meget " sagde rasmus til Frida og rødmede. " jamen hej med dig, øhh tak fordi du har savnet mig, fordi jeg har ikke savnet dig" sagde frida og grinte " ej okay har.. det må du undskylde jeg har også tænkt på dig " sagde hun lidt efter. Frida og Rasmus har ikke det bedste forhold til hinanden, Rasmus har et kæmpe crush på Frida og hele klassen ved det godt. Han havde været efter hende i et halvt år, hvor han tog hende på røven og jagtede hende, flirtede med hende. Hun afviste ham godt nok og blev tit sur på ham, over det. Drengene gik væk igen og Læren var kommet ind . Timen var begyndt, jeg fuldte ikke rigtig med. " Emma kan du svare på det" sagde læren( carsten/ kristendoms, naturteknik, og historie lære ) " ej undskyld jeg fuldte ikke rigtig med" sagde jeg stille og kiggede ned i bordet. Alle begyndte at grine, jeg kiggede på Frida og Emilie, Frida gav mig bare - rolig -blikket. " Emma du skal lige huske at høre efter " sagde han og smilte til mig. Carsten er altid så venlig og sød. Klokken ringede og vi gik ud på vej ud tog Frida og Emilie mig med ud på toilettet.
" hvad fanden Emma, hvad tænkte du på, du skal jo følge med i timen" sagde Emilie og grinte. Frida trak hende væk og fortalte jeg var lidt trist fordi jeg savnede Martinus. " Ej undskyld Emma det var ikke meningen" sagde hun og gav mig et kram. " Jeg savner marcus , skal vi ikke ringe til dem efter skole hvis de har tid" sagde Frida . " jo det kan vi godt"sagde jeg. Vi var ude ved fodboldbanen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
venner og kærester || Marcus and Martinus| AFSLUTTET
Fanficer det nemt at være veninder og samtidig være kærester med en kendt ? og hvad med vores firekløver ? det er spørgsmålene.