Žinote tą momentą kai surandi kažkieno acountą ir sužinai pusę ro žmogaus paslapčių arb kitokių įdomių dalykų?
Vat taip jautėsi Jungkook kai surado Jimin instagramą. Jam buvo gaila jo..
Jis pamatė jo fotke kurią nesenai papostino ir susiraukė."tai va kaip viskas buvo...aishh kas per kvailys norėtų palikti tokį žmogų kaip Jimin, ta prasme Jimin atrodo, kad jis net jei sužeistų musę atsiprašytų.
Jungkook žiūrėjo komentarus ir surado tą Taehyung. Jis biški paglvojes nuėjo į to vaikino instagramą. Jis negalėjo meluoti jisai atrodė kaip modelis, bet visų pirmą jis iždavė Jimin ir jį paliko ir visų antrą ja Jimin vistiek atrodė mielesnis ir gražesnis negu Taehyung.
5933Likes 4kComments 612views
Lovely_Jim ❤
Taetea @Lovely_Jim Myliu tave labai niekada nepaliksiu ❤❤
Tap for more comments
"Psh niekad nepaliksi jo? Kalės vaikis..tu pakeisi nuomene..žinau,bet jis jau mano"Jungkook išėjo iš jo accounto ir padėjo savo telefoną krautis ant naktinio stalo prie lovos. "Eime miegoti" ir tik kai jis atsigulė ir užsimerkė jam į telfoną atėjo žinutė.
Jis paėmė telefoną ir pažiūrėjo nuo ko žinutė. Jis buvo nuo jo ex merginos. Ji nuo jo dabar neastoja nuo Jungkook, tik kai ji sužinojo, kad jis pasikeitė ir atrodo žiauriai gražus ir kiek jis daug fanų turi.
Yeri: Jungkook, ryt sustikim 10 valanda toje kavinukėje, nes mums reikia pasikalbėti dėl vieno svarbaus dalyko.
O Jungkook net nepagalvojes atrašė
Jungkook: Ok, bet tik žinok, kad kas tarp mūsų buvo jau praeitį. Ate
Ir jis nuėjo miegot, bet ką jis primiršo tai, kad tą pačią valandą ten pat jis turi su Jimin susitkti..
~Kitą rytą~
Jimin POV
Aš atsikėliau ryte, jau buvo 9:15 pats metas susiruošti susitikimui su Jungkook. Nuėjes į duša aš nusiprausiau ir baiges nusišluostčiau. Žiūrejau į savo atvaizdą prieš save pakabintame veidrodyje ir nusišypsojau, bet ta šypsena dingo prisimus Taehyung žodžius. Taip labai skaudėjo kai jis juos pasakė, bet tai išėjo į gerą pusę, aš dabar turiu Jungkook ir jis nėra kaip Taehyung tai tas yra gerai. Jisu manim kitaip elgiasi, ne kaip Taehyung elgdavosi.
Aš su Jungkook jaučiuosi, kad mes du galėtume įveikti visas pūgas ir kliūtis.
Išsivaliau dantis ir vėl nusišypsojau, šiandien bus geresne diena negu vakar. Ačiū dieve už šį momenta.
~Po 15 minučių~
Buvau jau susiruošes eiti, bet dar buvo like maždaug pusvalandis. Tai pasiėmiau telefoną ir parašiau Jungkook.
Jiminie❤:Labas rytas, aš jau susiruošes :)
Bet jis ir atsakyo negavo. Jis jau buvo išsigandes, bet išgirdo paprastą *Ping* garsą ir pamates, kad Jungkook atrašė nusiramino jaudintis ir atidarė.
Jeon Jungkookie/tavo kookie: aishhh Jimin aš pamiršau biški apie tai, bet vistiek susitksim. Atsiprašau, kad biški pamiršau ž, bet mano ex paraše ir aš norėjau miegoti tai net napaglvojau ka rašau. Dar kartelį soriukas ir taip aš tavęs lauksiu tenais. ❤
Jiminie❤:ah...nieko tokio aš irgi kartais pamirštu, viskas gerai. Ir taip pat susitiksim greitai. Ikiukas❤
_______________________________________________________________________________
Autorė čia :) tai iš kart soriuks už klaidas :)) tai joo jei patiko Vote ir parašykit komentaruose gal kažkokios specialios serijos noretumet? nzn tiesiog :) Ačiū už kad skaitot ❤
YOU ARE READING
Susitikimas
Romance"Aishh žiūrėk kur ei-oh wow " "Labai atsiprašau.."jis nusilenkė ir pabėgo. Istorija apie Jungkook ir Jimin susitikima ir Kas Po to bus. Taehyung, jimin vaikinas jau keturis metus,bet kai Jimin pamatė ko nenorėtu matyti.Ir kaip Taehyung su kitu kažko...