Grįžęs Jimin pasiemė telfoną ir parašė Jungkook
'Jeon jungkook/tavo kookie'
Jiminie♥: aš jau namuose, ačiū, kad tiesiog nepradėjai rėkti,kad atsitrenkiau ir, kad mane pralinksminai. Ar ryt turi planų?
Net nepraėjo minutė ir jungkook jau atrašė.
Jeon jungkook/tavo kookie: Nėra už ką Jiminie ♥. O ką ? Jau į psimatymą kvieti? xD
Jimin perskaitė žinutę ir pradėjo raudonuoti. Jisai buvo pnašus į pomidorą, o tuo tarpu Jungkook įsivaidavo Jimin prieš jį ir jei jie būtų kartu, bet Jungkook viską ims lėtai..vis dėl to Jimin nesenai išsiskyrė su jo vaikų ir Jungkook galvoja, kad pats Jimin nenorėtų dabar vaikino.
Jiminie♥: aishhh...ne-gal biški..nu aš noriu atsiskaityti tau dėl visko..tai gal ryt 10:15 netoli parko yra kavinė kurioje galėtume išgerti kokios kavos ar kažko? :3
Jeon jungkook/tavo kookie: Su mielu noru , jiminie♥ Galėsim pasikalbėti ir jeigu kažko tau belekada reikia nebijok kreiptis į mane :)
Jiminie♥: Butinai :) Ačiū dar kartą, einu nusiprausti ir miegoti, gi ryt svarbi diena :) ♥
Jungkook ant veido turėjo pačią didžiausią šypseną. Pirmą kartą per tieg daug metų jis vėl šypsos.Jis sau prižadėjo apsginti Jimin iki mirties ir tą jis padarys. Tik reikia, kad jie prima susidraugautu ir Jimin galėtų juo pasitikėti.
Jeon jungkook/tavo kookie: iki rytojaus Jiminie. Miegok kietai ir sapnuok apie mane ♥
Jimin vis dar atrodė kaip pomidoras, bet kas jm rūpejo tai yra Jungkook. Jisai šį mielą vaikiną sutiko tik šiandien, bet jau jaučiasi saugus su juo ir žino, kad juo galės pasitikėti.
Bet dar didesnis dalykas yra,kad Jimin jaučiasi kitaip su juo.. ar tai reiškia, kad jis įsimylejo jį?
Taip...Jimin jau Jungkook patinka ir netik patinka, bet jis taip įsimylėjo Jungkook, kad praeiviai pagalvotų , kad jie kartu.
Jimin POV
Keista, bet aš jau atrodo, kad turiu simpatija ant jo...bet aišku tai yra gerai, jis man padėt gali pamiršti Taehyung... Man nesvarbu apie jį daugiau dabar mano galvoje yra vienas vienintelis vaikinas..Jungkook. Tik jo vardas duoda man šiurpuliukus arba kai jis kalba aš net nežinau apie ką jis kalbą nes viską ką jis sako man atrodo kaip 'Jimin aš tave myliu' ar 'aš tave apginsiu'
Galim sakyti, kad jis jau pakliuvo nes dabar nebėra išėjimo arba pabėgimo nuo manęs."gerai Jimin susifokusuok..einam į dušą gal padės biški."
Niekeno POV
Jimin nuėjo į dušą ir nusiprausė. Jis galvojo, kad nebegalvos apie Jungkook, bet... klydo. Tas vaikinas jam istrigo į galvą ir nenori išeiti.
Vienu tarpu Jimin buvo net pradėjęs galvoti kitokių dalykų apie Jungkook. Pavyzdžiui kaip jie bučiuotusi arba....(hehe) nu suprantat.
Kai baigė jis papostino fotkę į instagramą
Lovely_Jim nesvarbu,kad mane palikai aš susirasiu geresni o ne tą kuris nori tik sekso.
548kLikes 12kComments 654k views
LyaBeatch @Taetea tu mirsi. -_-
Taetea Jimin tai buvo tik pokštas....nepyk..
Tap for more comments
Taehyungie♥
Do you want to Block this person?
yes/no
User Blocked
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Susitikimas
Romantizm"Aishh žiūrėk kur ei-oh wow " "Labai atsiprašau.."jis nusilenkė ir pabėgo. Istorija apie Jungkook ir Jimin susitikima ir Kas Po to bus. Taehyung, jimin vaikinas jau keturis metus,bet kai Jimin pamatė ko nenorėtu matyti.Ir kaip Taehyung su kitu kažko...