Part 1- Boyf memahami Girlf tak!

12 0 0
                                    

Untungnya bila ada girlfriend yang memahami.Ya, aku tau tak semua girlfriend memahami. So relax. Calm down bro! Cerita ini baru nak start.

Few boys just nak attention daripada girlfriend mereka. What? Bukan tak cukup kasih sayanglah daripada parents. Kau jangan nak assume yang bukan ii. Aku cepuk nanti baru kau tau ahahaha! Actually they just want to look/seem sweet to their partner. Because what? Dia nak orang lain jealous dengan relay yang dia ada.

Girls outside there! Listen carefully! Perhaps, apa yang korang semua nampak tak semuanya betul ya. Listen can, trust can't! See? Okay firstly, boy ni dia acah ii macho je. Believe in me! I'm boy too haha. So, bila kau dah rapat dengan dia. Haih memang kluaq dia punya perangai manja semua tu.

But benda ni tak terjadi pada semua boys. Some boys tend to be so cruel. They like to play girls heart. So faham ii jelah eh girls kat luar sana. Korang semua tak bolehlah cop boys ni man are trash. Tak mau ii. Kaum adam ni elok je sebenarnya. Tapi, akal dorang 9 kan? So, lebih bijak daripada perempuanlah. Dorang bole cheat sana, cheat sini.

Based on my experience, aku sendiri ada girlfriend yang tak berapa nak faham dengan aku. I don't know why? Maybe we still approaching each other. For me, it's a kind to know deeply your partner.

Let's talk the main point. Ya, girlfriend tak memahami. Habis! No! That's too simple. I'm just joking around la. Girlfriend ni memang selalu weird tau. Dorang memang susah nak faham boys. Example, just now i told her to video call with me on 2am. Then she replied okay kechinkkk...Then when the 2 revealed, she's offline. I'm waiting until now at 5. What the hell with her mobile phone?

You know what? You know nothing right? Don't lie me ahahaha. You just read this story. At 9am nanti, aku kena turun training budak tau. Sekarang aku still tak tidur. Mana aku nak cekau tenaga. Tak bole fikir? Whatever with the explanation, I won't listen to it.

Aku penat tunggu kau tau. I didn't sleep for the whole night. I'm tired. Memanglah kau tak suruh. But aku nak tunjuklah yang aku sayang dekat kau. When aku text girl lain nanti kau cakap aku cheating. All I can do is waiting you like stupid human.

Aku bercakap benda yang benar. Aku tak la handsome macam mamat kat luar sana. That's why, aku appreciate girlfriend aku. Tapi kau rasa berbaloikah aku dilayan seperti ini. Wah, memang hebat layanan kau.

Tengok, asyik ii aku jelah yang nak kena faham dia. Last week dia exam, aku bagi chance untuk dia belajar. So, aku boleh je cool kan? So this week kira aku nak lepaskan rindulah. Tak rasa bertuah ke ada boyfriend macam aku? Ke nak yang lagi perfect?

Waktu dia pms pon kalau boleh aku taknak kacau. As well as you know, girls kalau dah red flag boleh melenting bila ii masa je. So, aku taknaklah kena tempias. Hahahah! Macam kena letusan larva pulak.

See? Betapa memahaminyalah aku ni. Okay, bukan nak berlagak but ini fact. Kenyataan yang dia kena terima. Say hey siapa yang nak couple dengan aku. Boleh terus direct message wattpad ya! It's okay. No one will know. And if korang perlukan shoulder to cry on, aku still boleh tolong ahahah. That's only for girls, not boys. Gays also unacceptable.

I wish my girlfriend could understand me enough. I want her to know that i love her so much. Muah you my baby. Sweet dream, sleep tight((kalau tengah tidur)),take care my princess.

BOYFRIEND ft. GIRLFRIENDWhere stories live. Discover now