Part 2 - I Hate Myself While Loving

10 0 0
                                    

Ini cerita betul punya. Don't know why. Because I'm really dumb when loving someone. Tak tahulah nasib aku ini macam mana haih!

Yes, aku memang bodoh! Tapi bodoh aku hanya nampak pada orang yang aku cinta. Gila apa jadi bodoh semata-mata untuk girlfriend? Betul tak? Hahahaha! Guess what? Tahap bodoh bila sayang kat someone ini memang tak boleh bendung lagi dah. Ermm, tak tau lagi nak buang habit bangang ini macam mana.

Puas rasanya aku try bermacam cara. But still have "bodoh" itu lagi. Then, sekarang aku rasa benda ini dah jadi permanent dalam diri aku. Yelah, dah try buang but still datang lagi. Nak dijadikan tiktok memang "hempas datang lagi! " Hahaha, joke sikit.

Tahu tak kenapa aku panggil bodoh? Sebab, aku sanggup tunggu nak call girlfriend aku lepas habis training. Dia memang and still not sleep yet. Malangnya, bila aku nak call dia pula nak tidur. End up aku macam inilah. Membangang seorang diri macam orang gila!

Pfffttttt! Sedih,sedih yang teramat. Sakit, sakit yang tak terubat. Marah, marah yang takkan tertamat! Hmmm, redha jelah aku mampu. Dia nak tidur, takkan aku sebagai "boyfriend" nak halang dia pula? So, aku pon kasi jelah dia tidur dengan harapan esok dia tak penat untuk layan aku.

Kesian kan jadi aku? Terasa juga kadangakala. Aku ini kayu sangat ke? Batu? Besi? Sampai dipermainkan je setiap masa. "Gue udah capek.Lagi-lagi gue dipermainkan. " Kenalah ingat juga, hati aku bukan untuk dimainkan. Aku pon nak bahagia macam lelaki yang ade girlfriend kat luar sana. Please realise bro! Jangan jadi bodoh lagi dalam percintaan.

I hate myself while loving.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BOYFRIEND ft. GIRLFRIENDWhere stories live. Discover now