İlk konuşma

510 33 2
                                    

Nefes almadan dinliyordu kızı sanki nefes alsa dediklerini kaçıracakmış gibi.Kız konuşmasını bitirince zil çalmıştı ve JeongHan'a "görüşürüz" deyip gitmişti yine hiçbir şey dememişti oğlana ama oğlan memnundu halinden çünkü kızın sesini duymak bile ona huzur veriyordu yetiyordu sesini duyması ama kız onunla da konuşsa fena olmazdı herhalde yinede mutluydu oğlan çünkü kız JeongHan ile konuşurken Joshua ile de göz teması kuruyordu belki kızda diğerleri gibi melez olduğu için onu dışlayacaktı belli mi olur belki de arkadaş olacaklardı yada hep bu mesafede kalacaklardı

•••

2. Dersin sonunda oğlan kızı izlemek için pencereye gelmişti ama kız yoktu Joshua hayal kırıklığı ile geri sırasına giderken kapının önünde onu gördü resim malzemeleri ile kapıda bekliyord- hayır oğlanın yanına geliyordu Joshua'nın kalbi o kadar hızlı atıyordu ki her an kalp krizi geçirebilirdi. Sonunda gelmişti sanki bir şey söyleyecekti ama cesaret edemiyordu oğlanda aynı şekilde konuşmaya cesaret edemiyordu ve ikisi de aynı anda konuştu "selam" "selam" daha sonra güldüler ve ortam az da olsa ısınmış oldu Joshua bu durumdan faydalanıp konuştu "JeongHan hyung bu gün gelmeyecek yani eğer onu-" "senin için geldim" oğlan afallamıştı ne yani kaç yıldır belki de adını bile bilmediği bir oğlan için mi gelmişti yoksa dalga mı geçiyordu "a-anlamadım?" "önceden sormam gerekirdi özür dilerim acaba portreni çizebilir miyim?" Joshua bu günün rüya olmaması için dua ederken konuştu "pe-peki" " o zaman yarın okuldan sonra bahçede buluşalım?" "Ah tabi" kız "görüşürüz" deyip gülümsedikten sonra Joshua mutluluktan kahkaha atmaya başladı herkes bir an onun deli olduğu düşüncesine katılsada o umursamadan gülüyordu sonuçta sevdiği kız ile konuşmuştu hatta arkadaş denebilecek bir ilişkileri olmuştu ve kız Joshua'nın resmini çizmek istemişti işte burda bir sorun vardı o kadar öğrenci arasında neden Josh?

🍑PERFECT ‡ Joshua Hong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin