Bu gün o gündü... Dersler bitmişti ve ben onun yanına gidiyordum tabiki de aynanın başına bir saat geçirip belki öpüşürüz bahanesiyle şeftalili dudak kremi sürmedim!!!Tamam her neyse şimdi onun yanına gidiyorum umarım unutmamıştır çünkü kaç yıldır bunun için bekliyor muşum gibi görünsün istemem (her ne kadar öyle olsa da) aşağı indiğimde ordaydı tuvalini hazırlamış boyalarını çıkarıyordu o çok yetenekliydi ve bunun ile böbürlenmiyordu onun en çok sevdiğim yanı ise o herkesi sevebiliyor herkese değer veriyor onun en sevdiğim huyu bu olabilir gerçi şu an onun en sevdiğim huylarını söylemeye kalkışsam bir destan çıkar o yüzden şimdi derin bir nefes aldım ve onun yanında gidiyorum beni gördü. Ve. Gülümsedi.
"Selam" "s-selam" "gergin olma merak etme seni yemem" aslında beni yiyen kişi sen isen yemek olmaya razıyım aish yine kafayı sıyırdım her neyse tam karşısına oturmuştum ama o beni çizmiyordu sanki konuşmamı bekliyormuş gibi bir hali vardı "şey acaba beni çizmeyecek misin?" "seni tanımadan seni çizemem" şu an hayatımın avantajı ile karşı karşıyaydım o beni tanımak istiyordu bu gün ölmeden eve gidersem çok mutlu olurum "aa şey en sevdiğim meyve şeftali sessiz bir kişiliğim var burcum..." Beni dinlemiyordu tuvale bir şeyler karalıyordu "s-sen devam et" bir insan kekelerken bile bu kadar mükemmel olamaz aish cidden...
•••
Tamam belki öpüşememiştik ama gerçekten çok güzel bir gündü birbirimizi tanıyıp gülmüştük hatta ayrılırken sarılmıştık her şey... Her şey çok hızlı ilerliyor ve bu kalbim için iyi değil
•••
Günler böyle geçip gidiyordu her gün birbirlerine daha da yaklaşıyorlardı haftasonları parkta buluşuyor beraber zaman geçiriyorlardı Josh her gün ona daha çok bağlanıyordu fakat bu onun için iyi bir şey miydi?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍑PERFECT ‡ Joshua Hong ✓
Short StoryTamamlandı ✓ _____ Unutma Joshua "Kimse mükemmel değildir"... ____________ | 🍑рэасн🍑 | ____________ _____ Perfect ‡ Joshua Hong Başlangıç: 30.10.2018 Bitiş: 22.07.2019