"Sam θα με αγαπάς για πάντα?"
"Δεν ξέρω αν θα σε αγαπαω για παντα αλλά ξέρω πως θα ειμαι εδώ για εσένα πάντα Storm"
Ηταν η τελευταία φορά που ο Sam ειχε κοντα του την Strom ή όπως θα έλεγε και εκεινος την Stormi του. Ηταν και οι δυο 14 οταν ηταν κοντά για τελευταια φορα εκείνη έπρεπε να φύγει απο την πόλη και να μετακομίσει στο Los Angeles γιατι οι γονεις της βρήκαν δουλεια εκει. Τον πρώτο καιρό ερχόταν σχεδόν συνέχεια μιας και οι παππούδες της εμεναν στο Ohio και ήθελε να τους βλέπει συνέχεια. Όμως η γιαγιά της πέθανε μετα απο 2 χρόνια και έτσι μετακόμισε και ο παππούς της στο Los Angeles. Μετα απο αυτό ο Sam δεν την ξανά είδε πότε του ουτε είχε κάποιο νεο της.
Σήμερα 5 χρόνια μετα ο Sam γίνεται 21 ετών. Μπορεί να έχει δίπλα του τους φιλους του και την κοπελα του αλλά μέσα του ξέρει πως αυτή την στιγμη θα ήθελε αν την περασει με την Storm και ας μην το παραδέχεται στους άλλους.
"Αγάπη μου Χρόνια πολλά"
"Ευχαριστώ Carla"
Η Carla προσπάθησε να τον αγκαλιασει αλλά ο Sam απέφευγε το άγγιγμα της τον τελευταίο καιρό αλλά ειδικά σήμερα δεν ήθελε να τον αγγίζει καθόλου,σήμερα ήθελε να έχει δίπλα του την Storm.Βλέπετε ποτε κανεις δεν ξεχνάει τον πρωτο του έρωτα,και μάλιστα εναν ερωτα ανεκπλήρωτο όπως ειναι ο έρωτας της Storm και του Sam.
'Μακάρι να ήταν η Stormi εδω. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν την είχα στην αγκαλια μου θα ηταν τα καλυτερα γενέθλια.' Ολη μερα αυτό σκεφτόταν και μερικές φορες σύγκρινε την Carla με εκείνη.
Η Carla ηταν μια κοπελα με καστανα ματια και μαύρα μαλλια,το χρωμα των χειλιών της ηταν απαλό ροζ. Ηταν όμορφη και έξυπνη,με καλούς τρόπους και αρκετά ευγενική.
Η Stormi όμως είχε ξανθά μαλλια και πράσινα ματια...το χρωμα των χειλιών της είχε μια υπεροχή απόχρωση του ροζ . Ηταν πανέμορφη και καλη μα ταυτόχρονα παρορμητική και ανέμελη.Με αυτές τις σκέψεις πέρασε η μέρα του Sam. Το βράδυ που έμεινε μόνος ανοιξε ενα κουτί που μέσα είχε όλες τις αναμνήσεις του με την Stormi, κοιτούσε τις φωτογραφίες, άγγιζε τα πράγματα που του είχε δώσει και διάβαζε τα γραμματα της...όλα εκείνα τα πράγματα ειχαν το άρωμα της Storm,αυτο το άρωμα που έψαχνε σε όλες τις κοπέλες ο Sam αλλά καμια δεν το είχε. Στα χέρια του έπεσε μια φωτογραφία από τις τελευταίες μέρες που ήταν η Stormi κοντά του και άρχισε να ξετυλίγεται μια ολόκληρη ανάμνηση
Flashback
"Πιάσε με αν μπορείς"
"Stormi μην τρέχεις τόσο πολύ δεν μπορώ να σε φτάσω"
"εντάξει ενταξει συγνώμη"
Τον πλησίασε και στάθηκε απέναντι του κοιτάζοντας τον βαθιά στα μάτια για λίγα δευτερόλεπτα, έπειτα χαμογέλασε και τον αγκάλιασε.
"πάμε για παγωτό? "
"πάμε"
Έτσι τον πείρε ο ύπνος, πανω στο κρεβάτι του αγκαλια με τα πράγματα και της αναμνήσεις εκείνης...
--------------
Γεια σας ❤
Λοιπόν νεο story ❤ πως σας φντ?❤❤❤
1DLollipop❤
YOU ARE READING
Let Me #JAWBC18
Romance"Sam θα με αγαπάς για πάντα?" "Δεν ξέρω αν θα σε αγαπαω για παντα αλλά ξέρω πως θα ειμαι εδώ για εσένα πάντα Storm"