Chapter 3

16 3 1
                                    

Για την Stormi άλλο ενα βαρετό πρωινό ήρθε για να την πάρει απο την αγκαλια του μορφέα,για τον Sam απο την αλλη ηταν η μέρα που θα εβλεπε το "αντικείμενο" της παρακολούθησης του. Ηταν αγχομενος αλλά Οχι για την δουλειά... Ηταν αγχομενος επειδή υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να συναντήσει την Stormi. Γυρνούσαν διάφορες σκέψεις στο μυαλό του, πως θα της μιλήσει?, θα τον θυμάται? Και αν δεν το θυμάται?

Με αυτές τις σκέψεις ο Sam ξεκίνησε να ετοιμάζεται για την δουλεια του. Φοβόταν πως θα αποτύχει με αποτελεσμα να τον σκοτωσουν πριν καν πει στην Stormi οτι δεν την ξέχασε ποτε του,οτι ηταν παντα στα όνειρα του και στην σκέψη του.

Sam μην κανεις όνειρα μπορεί να έχει κάποιον άλλο στην ζωή της ή να έχει παντρευτεί

Το υποσυνείδητο του του έλεγε αυτά,αλλά εκείνος δεν ήθελε ουτε να σκέφτεται πως η μικρή του Stormi φιλάει άλλα χείλι ή αγκαλιάζει το σωμα κάποιου άλλου.

Μ'αυτες τις σκέψεις ο Sam έφυγε απο το ξενοδοχείο που έμενε με προορισμό το μέρος οπου θα συναντούσε τους πράκτορες και θα άρχιζε την αποστολή του.

Stormi

"Αγάπη μου θα πάμε να δούμε νυφικά σήμερα?"

"Αμμμ όχι μαμά δεν νιώθω έτοιμη για να δω νυφικά άσε που τα έχουν αναλάβει ολα ο Ted και οι βοηθοί του"

Η Stormi από όταν αρραβωνιάστικε με τον Ted ένιωθε πως δεν ανήκε σε αυτόν...δεν την ολοκληρωνε ήταν σαν κάτι να λυπεί. Αλλά ποτε δεν θα καταβενε τι ήταν αυτό που έλειπε.

Βλέπετε μετά το ατύχημα που είχε 2 χρόνια πριν ξέχασε σχεδόν τα πάντα από την παιδική και εφηβηκη ηλικία της,ετσι οι γονείς της αφού είχε ξεχάσει πλέον τον Sam απόφασησαν να της παρουσιάσουν τον Ted ως μνηστήρα της. Έκαψαν και πέταξαν ότι της είχε κάνει δώρο ο Sam, ακόμη και τις φωτογραφίες μαζί της. Ήταν τόσο θλιβερό όλο αυτό.

Μα όπως έλεγε η μητέρα της ο Sam δεν θα της πρόσφερε μια άνετη και πλούσια Ζωή ενώ ο Ted ήταν απόγονος πλούσιας οικογένεια με δική του επιχείρηση και σαφώς θα ήταν ένας καλός άνδρας για την κόρη τους και ένας καλός πατέρας για τα εγγόνια τους. Αυτό που τους ξέφυγε όμως είναι το πως ο Ted έφτιαξε την δική του επιχείρηση. Δεν άγγιξαν τα σκοτεινά μέρη που βρίσκονται πίσω από αυτή την σαπουνοφουσκα.

Sam

Ο Sam έφτασε στο σημείο συνάντησης και άρχισε να μιλάει με τους πράκτορες. Εκείνοι του έδωσαν τα στοιχεία και τις φωτογραφίες του ατόμου που θα έπρεπε να συλλάβει,η επιχείρηση μόλις είχε ξεκινήσει.

"Είναι μεγάλοεπιχειρηματιας αλλά έχει εμπλακεί και σε τεράστια σκάνδαλα με Cartels και ναρκωτικά. Αποστολή σου είναι να καταφέρεις να κλείσεις την ανταλλαγή με τον ίδιο  εντός εξάμηνου. Αφού το καταφέρεις αυτό μετά ξέρεις τι να κάνεις. Θα έχουν τοποθετηθεί κρυφές κάμερες πάνω σου με σύστημα ήχου τέλος το όνομα που θα χρησιμοποιείς θα είναι Trevor Leodowski. Καμία ερώτηση?"

" Καμία"

"τέλεια. Τα λέμε σύντομα κύριε Leodowski"












Hey guys, τι κάνετε???? ❤️

Ελπίζω να είστε καλά❤️

Σας αγαπάω πολύ Lollipops❣️😝❤️



❤️Lola❤️

Let Me #JAWBC18Where stories live. Discover now