Ahoj já jsem kačka .Jednou jsme si domluvili tu nejlepší rozlučku . Vycházeli jsme teprve ze zakládky.Pořádala se velká párty u kámoše doma . Všichni se bavili .Pilo se .Fakt hodně se pilo.Po 2 hodinách nás napadlo hrát flašku.Chodilo se do skříně na 7 minut v nebi.Když si to jedna kurva rozdávala s dígejem . Otevřeli skříň všichni si je točili a ne aby přestali pokračovali.To bych nebyla já kdybych se neopila.A samozřejmě toho využil kámoš co pořádal párty.Rozdávali jsme si to nedošlo mi že si nás točí.Ale byla jsem na šrot nevnímala jsem.Na konec jsem při tom usla.Když jsem se druhý den zbudila ležela jsem na zemi na demnou na posteli spal ten kámoš co mě přetáh.Chtěla jsem se vyplížit.Ale jak jsem otevřela všichni si mě točili.Zacinkal mi Facebook a najednou jsem to viděla........to video.Nezapoměli mě tam označit.Začali mi psát pornostránky měli o mě zájem.Když se zbudil kámoš řekl že on tam vidět nebyl tak je mu to jedno.Ani mi nebylo 15.Narozeni jsem měla až za týden a zítra jsem měla jít na gyndu.Takže jsem byla dost v pí*i .Jak to vysvětlit mámě Někdo mě znásilnil? Odpanila jsem se tyčí?Byla to náhoda?Byla jsem totálně v prd**i.
Ahoj vím že tenhle díl byl nuda ale 2 díl už je o mnoho lepší takže neváhejte číst. Pardón že je to tak krátký víc mě nenapadlo.Tak promiňte jestli jsou tam chybi . Čeština není moje kamarádka.
ČTEŠ
Z GOOD GIRL na BAD GIRL(nepovedená párty)
Mystery / ThrillerPoprvé.1 díl je celkem nudný ale 2 a 3 je už o mnoho lepší takže neváhejte číst . Nejlepší místo v heštegách #4.