Zábavný park

10 0 0
                                    

Fotka Lajly a Kačky ve výřivce :

Kačky pohled:Ráno jsem se místo v obětí Lajly vzbudila na zemi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kačky pohled:
Ráno jsem se místo v obětí Lajly vzbudila na zemi. Lajla ještě spala. Rozhodla jsem se jí vzbudit.
,,Vstávej !" zařvala jsem na Lajlu lekla jse tak moc že spadla z postele.
,,Proč mě budíš ?" řekla ospale.
,,Protože dneska jdeme do zábavného parku! " vykřikla jsem na ní.
,,Fakt ?" řekla zvědavě.
,,Ano takže jse jdi převléct počkám na tebe dole ."
,,Dobře ."odpověděla a utekla do koupelny.

..............V parku ..............

,,Tak co kam chceš jít jako první ?" řekla jsem.
,,Na cukrovou vatu !" vykřikla Lajla s radostí.
,,Dobře ." řekla jsem a zasmála se.Koupily jsme ty největší vaty co tam měly.

,,Lajlo ?",,No ?" odpověděla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Lajlo ?"
,,No ?" odpověděla.
,,Musíme jít do..... "
,,No do čeho? " zeptala jse zvědavě.
,,Do strašidelného domu !" zařvala jsem a ukázala před nás.
,,Ne tam mě nedostaneš !" vykřikla Lajla když jse podívala před nás.
,,Prosím ." řekla jsem s psíma očima.
,,Fajn ."povzdychla jsi.

............V strašidelném domě............
Když jsme si sedli do sedaček jízda začala. Lajla jse furt lekala takže v půlce jízdy byla přimáčklá na mě. Když jsme se blížily ke konci zařvala jsem ,,Budeš moje holka ?"

Lajly pohled:
Když jsme se blížily ke konci Kačka vykřikla ,,Budeš moje holka ?". Myslela jsem že jse mi zastavilo srdce. O chvíli později jsem vykřikla ,,Ano !". Hned po tom co jsem to řekla mě Kačka dala pusu .A i v ten moment nás vyfotili
škoda že jsem nenašla fotku*
Kačky pohled :
Když Lajla zakřičela ano okamžitě jsem jí dala pusu. Stačila jsem to přesně v moment kdy nás vyfotily.
Po dvou hodinách chození po atrakcích jsme se rozhodli jít domů. Když jsme vycházeli z parku zastavil nás nějakej kluk. ,,Kam jdeš krásko ?" řekl směrem k Lajle.
,,Hej jako sorry ale to je moje holka takže jse drž dál ." zařvala jsem na něj a stoupla jsi před Lajlu.
,,A co když ne ?" odpověděl.
,,Pokud ne tak to dopodne hodně špatně takže jse drž dál idiote ."
,,Co jsi mi to řekla ?!" řekl naštvaně.
,,Řekla jsem drž se dál idiote. To jseš hluchej nebo co ?"Jakmile jsem to dořekla tak natáhl ruku a chtěl mi dát pěstí. Ale já jsem mu tu ruku chytla a kopla mu do nohy a když dopadl na kolena dala jsem mu kolenem do nosu. Když jse převrtlátil skrčila jsem se k jeho hlavě a zašeptala ,,Nikdy nebojuj se streetfightrama ."(nevím jak to přeložit) Ano jsem streetfighter. Jeden z nejlepších moje jméno je Dark Queen.
Koukla jsem na šokovanou Lajlu. Po chvíli jsem vzala její ruku a odvedla do auta.

...........Večer............
Večer jse nic moc nedělo prostě jsme koukali jsme na filmy.A kolem 12 šli spát.

Doufám že jse vám novej díl líbil. Ahoj u dalšího.

Z GOOD GIRL na BAD GIRL(nepovedená párty)Kde žijí příběhy. Začni objevovat