První pusa

32 2 0
                                    

Pohled Kačky:
Ráno jsem se vzbudila v obětí Lajly.Je hezká když spí.Ale ne nejsem na holky.Teda doufám.Pomalu jsem se z jejího obětí vymotala a šla se převléct.Pak jsem šla vzbudit Lajlu.Napřed jsem přemýšlela jak jí probudit ale nakonec mě něco napadlo.
Pohled Lajly:
Ráno když jsem dosnívala svůj sen mě probudil milý povědomý hlas.
,,Vstávej krásko "řekla Kačka.
,,Ty jsi mi řekla krásko?"zeptala jsem se ani ne vyděšeně líbilo jse mi že mi tak řekla.
,,Jo"usmála se.
Vstala jsem a oblíkla se.
Pohled Kačky:
Nevím proč jsem jí řekla krásko.Napřed jsem si myslela že jsem to řekla ze srandy ale taky kuli tomu že byla hezká.Den uběhl jako voda.Zase jsme šli s klukama do skateparku.Pak jsem už musela domů.Lajla šla semnou.Protože u nás zase spala.Při cestě jsme si povídali.A domluvili se že doma půjdem do vířivky.Lajle jsem půjčila plavky.Pak jsme se převlíkly.Lajla šla první já ještě musela Rose říct že tam budem.Po chvilce jsem šla k vířivce.Lajla na mě koukala.Doslova mě skenovala pohledem.Musela jsem se pousmát.
Pohled Lajly:
Usmála se.Sakra ona vyděla jak jsem na ní zírala.Sedla jsi vedle mě.
,,Promiň že jsem na tebe tak zírala."řekla jsem.
,,V pohodě."usmála se.
Pohled Kačky:
Nevím proč.Ale byla jsem celkem ráda že na mě koukala.Ještě chvíli jsme tam seděli když najednou......mi Lajla dala pusu.
Pohled Lajly:
Nevydržela jsem to byla tak hezká,tak jsem jí prostě dala pusu.Když jsem si uvědomila co jsem udělala vyděšeně jsem se odtáhla.Ale ona si mě přitáhla zpátky a začala mě líbat,já spolupracovala.
Pohled Kačky:
Nevím proč,ale přitáhla jsem si jí zpátky.A začala jí líbat,ona spolupracovala.Když se najednou začali otevírat dveře Lajlu jsem od sebe lehce odstrčila.Když jse Rose zeptala co děláme.Vymluvila jsem se na to že měla něco v oku.Rose mi to uvěřila.
Pohled Rose:
Dělala jsem jako že jí věřím.Ale věděla jsem že se líbali.V jejím věku jsem taky měla pár holek.Pak jsem odešla.
Pohled Kačky:
,,To bylo ofous."povzdychla jsem si.Z Lajlou jsme tam pak chvilku byli.Ale byli jsme unavený tak jsme nakonec šli nahoru.Převlíkli se a šli spát.Ještě že zítra byla sobota.

Ahoj doufám že jste si užili další část.Do komentářů mi napište jestli máte radši když jse pohledy hodně mění nebo když je dlouho jen jeden pohled.Dneska jen 376 slov.

Z GOOD GIRL na BAD GIRL(nepovedená párty)Kde žijí příběhy. Začni objevovat