Başımıza gelen ne varsa ya "Aşktan" yada "Meraktan" gelir. Benim başıma da ikisi de geldi . Ben aşkı merak ettim. Ve AŞKIN içinde TUTSAK KALDIM.
Ben Dilara Solmaz . 17 yaşındayım , babamın arkadaşı olan Fatih Arslan'ın kolejinde yani ,"Arslan koleji' deyim. Hayatıma kimseyle çıkmamaya yemin etmiş kızım. Çünkü bir kere aşktan nasibini aldım. Bir pic uğruna göz yaşı döktüm . Pic beni en yakın arkadaşımla aldatmisti.Artik aklım başıma gelmişti, "dünyada babana bile güvenmiyeceksin",bu sözü çok seviyorum.
Tamam bunları aklımdan geçirirken Solmaz'ların sultanı yani annem "Ceren Solmaz"geldi . Odama girdiğinde bana şaşkın bakışlarıyla "sen daha yatmadın mı ? Dilara "dedi. bende anneme dönüp ''şimdi yatıyordum sen geldin validem''dedim. annemde ''yarın okulun ilk günü uykulu gözlerle gitmek istemezsin deme Dilara'' dedi. Bende anneme yanağına bir öpücük bırakıp yatağıma gittim. Hemen uykuya daldım. sabah kalktığımda rüya gördüğümü hatırlıyorum.Rüyamda sınıfımıza bir cocuk gelmişti uzun boylu simsiyah saçları .içi karanlık dolu gözleri beni büyülemişti. rüyamı hatırlamaya çalışırken aşağıdan bir ses duydum . en yakın en bestim en sırım yani ''Sevda Aydın'' gelmişti. sevda çok komik bir kızdı genelde erkekler ona bakmazdı ama arada kaçamakları olmuştu sevdanın. sevda benden uzundu, Kahverengi saçları kahverengi gözleri onu güzel gösteriyordu. Dalgalı olan saçlarımı tarayıp ve okul elbiselerimi giyip aşağı indim. sevdayı kahvaltı masasında oturduğunu gördüm. Hemen yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum.sevda bana dönerek "ooo okulun zeki kızı günaydın" dedi. bende "saol en bestim"deyip masaya oturdum. kahvaltımızı ettikten sonra evden tam çıkacakken Solmaz'ların pederi yani babam "Zafer Solmaz"geldi. benim babam hisselerini ve duygularını bilmediğim babam genelde konuşmak yerine mimiklerini kullanır.tek tük sesini duyduğum babam.babamın yanağına gidip yanağına öpücük kondurdum ve evden çıktım. Kapıda şoförümüz Mühlis amca kapıda bekliyordu . Genelde okula onunla gideriz. mühlis amca kapıyı açıp "günaydın Dilara ve Sevda" diyip kapıyı kapattı.arabada sevda bana "sınıfa bir çocuk gelecekmiş" dedi. aklıma rüyam geldi.rüyamda da sınıfa bir cocuk gelmişti. aklımda rüyamı canlandırırken sevda kafama vurdu. ve söze başladı "gerizekalı sabahtan beri senle konuştuğumu zannediyorum meğer zekimiz rüya alemine" dedi. Biraz gülerek kafamı sevdaya çevirdiğimde bana ne gülüyon amcık süratı vardı. Tam sözüme başlıyacakken araba birden durdu. arkamdan sevda beni itip "zeki inmiyor musun ?"diye seslendi. arabadan inip okul bahcesine doğru ilerdik. biz tayfa oradaydı. bizim tayfa dediğim "ben, sevda ,uraz ve sinan'dık"
Sevda zaten ilk okuldan beri arkadaşım ,Uraz ve Sinan'da liseden tanıdığım en iyi kardeşlerim.Arkadaşlar merhaba , ilk defa yazıyorum
İnşallah beğenirsiniz ❤❤