14

462 61 3
                                    

Yoongi intră în clădirea mare, pe care o știa că-n palma. Era nervos. Se simțea trădat, înșelat. Chiar îl durea.
Acum era în fața ușii, doar o ușă îl mai desparte de adevăr. Jimin chiar îl înșela sau nu?
Deschide ușa și nu era absolut nimeni, totul, dar totul era exact la fel cum a lăsat el. Pentru că Jimin era prea leneș, Yoongi îi curata și aranja biroul in fiecare săptămână.
Își ia telefonul și îl sună, dar nu răspunde. Iese și merge direct spre vechiul său birou, unde probabil sunt și cei doi.
-Daca nu sunt nici aici, înseamnă că Jimin m-a lăsat și a plecat in lume cu aia, se oprește și începe sa râdă, ce spun aici? desigur că nu m-ar lăsa pentru ea.
Intra in birou unde o vede pe Hyuna peste Jimin, sărutându-l.
Dar Yoongi nu a făcut nimic, pur și simplu a plecat. Jimin probabil nici nu i-a simțit prezența, era ocupat.
A ieșit din clădire oftând zgomotos.
-De ce îmi faci asta Jimin... se întreabă Yoongi, se așează pe banca din fata unui magazin și se gândește ce ar trebui să facă.
-Daca el mă înșeală, cu o fată, de ce sa nu o fac și eu? își spuse Yoongi, chiar știu un club plin cu așa ceva, continua făcând o față malefică

E seară. Yoongi se îndreaptă spre clubul despre care a vorbit toată ziua. A ignorat orice mesaj și apel de la Jimin. știind deja ce o să spună "nu este ceea ce crezi" sau "poți să îți explic", era deja plictisit de scuzele astea.
Clubul era plin. Dar nu de fete, ci de băieți.
-Pai, oricum sunt gay, spune Yoongi, acum, sa vad cum agăț pe cineva, spune frecându-si mâinile diabolic
Se așeză la bar și se uită în jur. Vede o siluetă ce vine spre el. Era atât de familiară, dar lumina din spatele lui, nu îl ajutau.
-Buna frumosule, spune băiatul așezându-se langa el, Yoongi marii ochii, când îi vede chipul.
-JIMIN?!
-Yoongi!?

-JIMIN?!-Yoongi!?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

heeii

Blooming || YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum