17.rész

777 31 1
                                    

!18+!

T:Tesó húzzál bele

Én:Te inkább maradj csöndbe

T:Mer?

Én:Mert.Te nem bírod elmondani Hope-nak,hogy iszonyatosan bele vagy zúgva,ő nem fogja megtenni helyetted,majd te kimondod szépen.

M:Elmehetnél kupidónak-ölelt át

Én:Ja,gyere-fogtam meg Hope kezét.Mac vette mért csinálom és ő is megragadta Tinus-t.Betoltuk őket a vendégszobába és kulcsra zártuk az ajtót.

M:Addig nem engedünk ki titeket,amíg össze nem jöttök.

Én:Így van-majd visszamentünk a szobámba.Mac leült az ágyra,engem meg az ölébe húzott,úgy hogy vele szembe legyek,értitek.

M:Szeretlek baba-csókolt meg

Én:Én is Cuscus-húztam az agyát.Nem szereti,ha így hívjuk.

M:Tudod,hogy utálom,ha így hívtok

Én:Tudom,ezért hívtalak így

M:Naa,ezért bünti jár-majd hátra dőlt velem együtt és megcsókolt.Levettem róla a pólóját és végig simítottam a kockáin,mire belemorgott a csókunkba.Megfogta a derekam és átfordított,én voltam alul,ő meg felül.A számról áttért a nyakamra,most már azt hintette be apró csókokkal,de néhány helyen ki is szívta.Egyre lejjebb ment,de megakadályozta őt a pólóm.

M:Szerintem ez most neked nem kell-suttogta a fülembe,majd beleharapott a fülcimpámba,miközben a pólóm alját szorongatta.Az őrületbe kerget ez a fiú.Szépen lassan levette rólam,majd a gatyámhoz nyúlt.Kigombolta,majd levette rólam.A nyakamtól elvált,majd a számat tapasztotta be méz édes ajkaival.A kezeimet a nadrágjához vezettem,de mielőtt levettem volna róla levette ő saját maga,majd eldobta valamerre.Amíg visszahajolt hozzám láttam,hogy a Calvin Klein-es alsógatyája~ami mellesleg a kedvence~ majdnem kiszakadt.A nyakamat kezdte el újra nyálas csókokkal jutalmazni,miközben a melltartómmal baszakodott.Nagy nehezen leszedte róla,majd hanyagul eldobta valahova a szobába.Lassan a kezeit az alsóneműmhöz vezette,amit le is húzott rólam.Gyors ledobta magáról az alsót,majd újra rátapadt az ajkaimra,ezzel egy időben belém hatolt.Lassan elkezdett mozogni,néha-néha gyorsított a tempón,de utána megint lassított.

[....]1 óra múlva kidőltünk egymás mellett.Gyors felöltöztünk,majd mentünk megnézni a gerlepárt.Oda sétáltunk az ajtójukhoz,és hallgatóztunk.

M:Ez gyorsan ment nekik-suttogta.Ha arra gondoltok,ami történik oda bent akkor ügyesek vagytok.Akinek még mindig nem esett le annak elmondom.Épp gyereket csinálnak,aki erre gondolt az kapott egy ötöst a lottón.

[...]

Félóra múlva újból megnéztük őket.Csönd volt a szobában,szóval három dologra lehet gondolni:A)A fürdőben folytatják a hancúrozást. B)Végeztek a baba projekttel,és várják,hogy kinyissuk,vagy elfáradtak és elaludtak C)Kimásztak az ablakon.

M:Gerlepár-kopogott

T:Igen?

M:Kinyithatjuk az ajtót,vagy még mindig az asszonyba vagy?-kérdezte nevetve

T:Kinyithatjátok-Mac elővette a kulcsot és kinyitotta az ajtót,a szemünket eltakartuk és beléptünk a szobába.Ők csak nevettek

H:Nem azt csináljuk,vegyétek el a kezeteket a szemetek elől.-nevetett

Tényleg nem azt csinálták kipirosodva ültek az ágyon.

M:Baba még nem lesz?

T:Nem,még nem,de ahogy hallottuk ti is elvoltatok-vigyorgott

𝔼𝕘𝕪 𝕣𝕠𝕤𝕤𝕫 𝕝𝕒́𝕟𝕪 𝕖́𝕤 𝕖𝕘𝕪 𝕖́𝕟𝕖𝕜𝕖𝕤||𝕄.𝔾||Where stories live. Discover now