K.E:Vigyázz rá-mondta Erik Mac-nak,majd ő is megölelt minket.
¤¤1 hónap múlva¤¤
\\Április 21.//
¤¤Vasárnap¤¤
Ma van a névnapoom,jej!
M:Babaaa-kiabált fel Mac.Gyors lementem,és megöleltem.Itt volt a Gunnarsen család.Már a pocakom növekvőbe van,de még nem olyan nagy.
Any:Boldog névnapot kismama-jött oda hozzám anya mosolyogva,majd két puszit nyomott az arcomra.
G.A:Boldog névnapot édesem-követte anyu példáját
K.E:Boldog névnapot nagylány-követte anyu és Anne példáját
E:Happy Nameday-adott a kezembe egy rajzott,majd megölelt.A két család volt rajt,én és Mac középen,és mellettünk két kislány.Katherine és Melissa.
H,D:Boldog névnapooot-jött oda hozzám a két bolond
T:Boldog névnapocskát
Én:Tőled félek
T:Nem kell,nem kotont adok-nevetett
Én:Akkor jó,megnyugodtam
T:Tessék-adott a kezembe egy olyan képet,amin Marcus mellkasán van a fejem,a kezem a hasán van és átölelt~Mac~.
Én:Köszii-öleltem meg
M:Nos végül én maradtam-mosolygott,szemei meg csillogtak.Kíváncsi vagyok mivel lep meg
M:Hozzám jössz?-térdelt le elém,egy gyűrűt tartva felém.Egyből elsírtam magam,és bólogattam ezerrel.Egy szó se jött ki a számon.Felállt,felhúzta a gyűrűt az ujjamra és megcsókolt.Mindenki ujjongott.
¤¤4 hónap múlva¤¤
\\Augusztus 21//
¤¤Vasárnap¤¤
2 hónappal ezelőtt házasodtunk össze Marcus-sal,azóta nagyon boldogak vagyunk.Mikor terhes lettem jelentettük be,hogy együtt vagyunk és,hogy gyerekünk lesz.Egész jól fogadták az MM'erek.Tinus és Hope is összeházasodtak.Na de vissza a jelenbe.Hope most 2 hónapos terhes.
1 óra kínlódás után megszülettek az ikrek.Melissa 17 perccel idősebb Katherine-nél.
(Egy zsidó nő vajúdik.Fél óra nyögés és kínlódás után megszólal a szülésznő:-A nehezén már túl van,kint van az orra~szerk.)
Melissa-21:00,mint én
Katherine-21:17,mint az apja
M:Katherine hasonlít rám-fogta a kezébe.Szőkés barna haj,csillogó barna szemek.
Én:Igen-mosolyogtam
Melissa-nak barnás haja van,mint nekem,és zöld szeme van.Két petéjű ikrek,nem úgy,mint Mac és Tinus.
M:Hope-nak mikor születik meg?
Én:Márciusban valamikor.
**Nem a kórházban**
Any:Édes-vette a kezébe Melissa-t-Hasonlít rád,te is így néztél ki-mosolygott
Én:Csak annyira ne hasonlítson rám,ne legyen olyan rossz,mint én
M:Megneveljük-jött oda mellém Mac,Katherine-el a kezében
Én:Katherine Marcus-ra hasonlít
Any:Igen,aranyos ő is.
A Gunnarsen házba is átmentünk,majd haza mentünk,a saját házunkba.Igen vettünk egy kis kertes lakást.2 emeletes,krém színű ház.Mellettünk laknak Tinus-ék,mert ők is elköltöztek,velünk együtt.Az ő házuk hasonlít a mienkre,de nekik szürke a ház színe és szintén 2 emeletes.
Kicsit unalmas,de remélem tetszik azért.
YOU ARE READING
𝔼𝕘𝕪 𝕣𝕠𝕤𝕤𝕫 𝕝𝕒́𝕟𝕪 𝕖́𝕤 𝕖𝕘𝕪 𝕖́𝕟𝕖𝕜𝕖𝕤||𝕄.𝔾||
FanfictionA suli legmenőbb lánya,Kimberly Lockberg és egy híres norvég énekes,Marcus Gunnarsen. Kimberly és a családja Norvégiába költözik,Trofors-ba,ám nem csak Kim és a családja,hanem Kim barátja is megy velük.A két család beleegyezett abba,hogy a fiú,Lukas...