Küçük kedi çocuğu kucağıma alıp sonunda eve varmıştık,yol boyunca gözümü miniğimden ayırmamıştım.Evet o artık benimdi,benim olmalıydı.Ablalarım Min soo(defolucoolzaaxD) ve Min cha (İlk baş harfi "M"ile başlıyor kendisiyle yarın görüşürüz😍) onların kedi çocukları vardı onların kedilerin ismi Kookie ve Suga idi.Onlarda aynı ChimChim gibi tatlış tombul yanaklı ve ileri ki zamanda çok canlar yakacak bir yüz tipleri vardı.
Bebeğim çok yorulmuş olmalı diye düşünmüştüm.Bugün ki şoktan sonra duşa girip rahatlamak en iyisiydi,tabi ki miniğimi de yıkacaktım.
Yavaşça ve onu sarsmadan kucağıma almıştım,arabadan çıktığı için soğuk havadan biraz ürpermişti ve birşeyler mırıldanıyordu ama hâlâ uyumaya devam ediyordu hızlı adımlarımla evin kapısına doğru ilerledim ve hızlıca kapıyı açtım.
Miniğimi koltuklardan birini bırakıp yanına oturdum, mükemmeldi diye geçirdim içimden.Daha önce kedi çocuk almamıştım.Pembe olan yerlerine baktım.Saçı ve kuyruğu pembeydi.Tombul yanaklı küçücük gözleriyle mükemmeldi.Dokunmak istedim ama elimi geri çektim,rahatsız olabilir diye düşündüm.
Sevimli minik kıpırdandı ve ona yakın olduğum için ellerimin yerini bulup minik elleriyle parmaklarımı sardı.Masum ve saf görünüyordu.Onun için endişeleniyordum ama bu görüntü beni rahatlatıyordu.
Küçük bebeğim sanırım uykusundan uyanıyordu,gözlerini açmadan göğsüme yattı ve kuyruğu ile belimi sardı.Beni kokluyor gibiydi.Kafasına göğsünden gözlerini araladı.
Gözlerimin içine çekik ama büyük gözleri ile bakıyordu.Gözlerinin içinin parladığına emindim.Benimle konuşuyor sadece bakıyordu.
Kalbimin çarptığına eminim.Daha önce kedi çocuk görmemiştim sadece insternetten bakmıştım.
İlk konuşan ben olmalıydım çünkü gerildiğini fark ettim.
-Miniğim....
4.Bölüm🐾 kaldığımız yerden devam etmiş olucak.
Beğenme👍
Oy verme☺️
Okuma sayısı artışı👀
Ve Yorumlarınızı bekliyorum💬💬💌💌 나는 너를 아주 사랑해.❤️Yarın yeni bölümle görüşmek üzere iyi akşamlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAT BOY PJM(🔞)
Fantasy-Biz birbirimiz için yaratıldık Ho Sook Bir küçük çocuk kedi'nin hayatıdır.