Bornozumu üstüme geçirip miniği kucağıma aldım ve odamın yolunu tuttum.
Onu yatağa oturttum ve onun için kıyafet seçmeye karar verdim. Şuan için kendi kıyafetlerimden giymeliydi. Daha sonra onun için kıyafet almaya gidebilirdim.
Onun için en küçük olabilecek mavi bir kazak seçtim.Minik tombul bacaklarına da uydurabileceğim bir şey olmadığı için en küçük şortlarımdan birini aldım.
Her hareketimi izliyordu.Havlusunu açacağım ki elleri ile buna izin vermedi.
Yanakları kırmızılaşmış ve gözlerini kaçırmıştı.
Sanırım minik kedi çocuk utanmışdı.
Sırıtmama engel olamadım.Masum ve güzeldi.Onu doya doya mıncırmak istiyordum. Kendime engel oldum ve onu havlusundan kurtardım.
Minik pipisine baktım.Tanrı'm cidden kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum.Yüz hali o kadar masum ve komikti ki ğülmeden edemiyordum.
Hızlıca giydirdim. Saçlarını kuruttum ve onu sıcak yatağımın içine bıraktım.
Tam arkamı dönecektim ki minik bir ses beni durdurdu.
-G-gitmeni iştemiyoyum, buyada benimle kal..
Durdu ve ekledi,
-..şeni iştiyoyum.
Gözlerimi büyütüp ona bakmıştım.
Kalbim hızlanıyor ve bu masumluk karşısında kalp krizine engel olamıyordum...
{Umarım beğenirsiniz, hatalarım varsa şimdiden üzgünüm.Oylarınızı ve Yorumlarınızı ekşik etmeyin❤️🐾}
[Devam ediyor olucak]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAT BOY PJM(🔞)
Fantasy-Biz birbirimiz için yaratıldık Ho Sook Bir küçük çocuk kedi'nin hayatıdır.