2K 167 5
                                    

Ten chlapec, i keď sa v podstate šukal pred kamerou, bol plný elánu

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ten chlapec, i keď sa v podstate šukal pred kamerou, bol plný elánu. Jeongguk nemohol z neho odtrhnúť zrak, pretože sa zdalo, že sa skutočne zaujímal o to, čo chcú jeho diváci povedať. Sledoval chatovací panel na boku a zaznamenal, že doteraz nikto nepodal žiadne požiadavky - čo považoval za zvláštne, pretože ako vedel; väčšina ľudí prišla, len aby sa urobila, to bolo všetko. No zdalo sa, že jeho diváci prichádzali, len aby sa spojili s pekným chlapcom.

V práve rozprával o tom, ako si kúpil nový vibrátor.

„Je rúžový a trblieta sa!" povedal veseli a zachichotal sa do ramena, keď niekto okomentoval, že musí byť takmer taký pekný ako on.

Bol som na pokraji pokušenia ju použiť, no povedal som si, že počkám, aby som ten okamih mohol zdieľať s vami."

A potom bol väčšinou mimo kamery, na všetkých štyroch a jeho zadok bol jediná vec v dohľade, zatiaľ čo niečo robil mimo obrazovku. Zavrtel zadočkom, zatiaľ čo vedel, že je to jeho jediná časť jeho tela, ktorá je na obrazovke a potom sa vrátil s veľkým rúžovým vibrátorom v ruke a so širokým úsmevom na tvári.

Nie je nádherný?" spýtal sa a zamával rukou, v ktorej držal vibrátor.

„Nemôžem sa dočkať, kedy ho budem mať v sebe."

Jeongguk stlačil v ruke svoj penis, ni nebol si istý prečo. Len z predstavy toho chlapca s rozkročenými nôžkami, zatiaľ čo by sa šukal vibrátorom, Jeongguk horel. Jeongguk už však, našťastie, mal účet na myfreecams, takže mohol, ak chcel komentovať a dávať *tipy. Mal pocit, že dnes večer to urobí veľakrát.

Nakoniec si V rozopol košeľu tak, že odhalil svoju detskú pokožku a mäkké bruško. Jeongguk nevedel, čo čakať, no bol roztomilý, jeho mäkké bruško bolo preňho pekným prekvapením, na čo ťažko prehltol. Cítil sa ovplyvniteľný všetkým, čo robil. Trichu zavrtel zadočkom a odhalil svoj trup. Následne si príliš obscenne oblízol pery. Zdalo sa, že pozerá priamo do kamery, ako keby pozeral rovno na Jeongguka a o niečo ho žiadal. A Jeongguk by bol schopný mu dať čokoľvek a myslel si, že by dokonca prosil prvý.

Onedlho všetko, čo mal na sebe, bola iba spodná bielizeň.

Aký lubrikant použijem dnes?" spýtal sa všetkých pekne a zamrkal mihalnicami. V ten moment sa Jeongguk rozhodol, že teraz je ten správny čas na komentár, pretože to bolo predovšetkým prvýkrát a lubrikant mohol byť hoavnou bránou k tomu, čo sa stane, takže do komentára napísal čerešňový lubrikant.

V sa usmial a odpovedal: „Ak chceš čerešňový, jeon97, máš ho mať."

A tak dostal presne to, čo chcel. Leď si chlapec naniesol gél na prostredné prsty, pre Jeongguka to bolo pokušením, na čo zategistroval, ako chlapcové prsty boli pod jeho spodnou bielizňou. Kamera bola umiestnená tak, aby všetko, čo mohol vidieť bol spôsob, akým jeho penis zúfalo zakrývala látka. Kľačal, keď bol rozkročený, jeho stehná vyzerali väčšie a nepatrne prirážal naproti svojim pohybom, keď sa šukal troma prstami.

Tipy stále prichádzali a V určite ďakoval každému tiperovi zvlášť. Keď už mal tri prsty hlboko v sebe, niekto mu tipol 500, aby mohol konečne doňho dostať ten vibrátor.

Potom sa rozhodol tipovať aj Jeongguk. V minulosti sa nehanebne pozeral na camboy-ov, no nikdy vo svojom živote netipoval, takže to bolo jeho ďalšie prvýkrát. Zvyčajne bol tichý typ, nikdy skutočne nezabudol na chlapca, ktorého ten čas sledoval. A znova, nikdy predtým v živote nevidel tak príťažlivého chlapca; nikdy predtým sa nenachádzal v úplnom vytržení činmi iných, afektovanosťou a výrazmi. Nebolo to nič zlé, keď sa pozeral na chlapca, ktorý mal v sebe tri prsty a mal zavreté oči. Keď prsty jasne pokrčil a narazil na nové miesto, pery sa mu pootvorili - vyzeral iba oveľa viac zúfalo. Vtedy Jeongguk tipol 500 - 500 potrebných k tomu, aby sa V presunul z prstov k vibrátoru. Vytreštil oči pri zvuku tipovania a všetci v chate povzbudili Jeongguka tipovaním.

Wow, Jeon! Si môj nový divák a už si mi tipol 500? Si najvyšší uchádzač," povedal s jasným úsmevom, na čo Jeongguk trochu zčervenal.

Ďakujem ti veľmi pekne!"

Najskôr si sadol na posteľ a potom namazal vibrátor. Nohy mal široko roztvorené, spodnú bielizeň mal ešte stále na sebe a vibrátor nastavený na bolestivo pomalom tempe, keď si ho do seba tak pomaly, ako sa len dá, zasunul. Jeho nohy sa chveli a Jeongguk to považoval za fascinujúci spôsob, akým človek dokáže pracovať. Nemal by byť prekvapený, pretože videl zoznam V-ho kinkov, no pozorovať ho, ako sa rozbehol, bolo niečo úplne iné.

Jeongguk si uvedomoval, aký bol tvrdý, no vedel, že toto bude dlhá show, a preto sa rozhodol svoj problém ignorovať. Nebolo to niečo, čo by niekomu priznal, no mal rád, krď svoj penies zanedbával. Každých 50 tipov znamenalo vyššiu rýchlosť vibrácií, a aj keď si Jeongguk show  vychutnával ako to len išlo, vedel, že je čas, tak tipol 100 a V zvýšil vibrácie o dva stupne.

K-kurva, Jeon. Skutočne dnes večer nepripravuješ jedlo, však?" povedal, na čo vzdychol a jeho oči sa privreli, keď v jeho vnútri vibrátor perfektne zapulzoval. Zatvoril oči, pootvoril rúžové pery a zalapal po dychu. Toto bola tá najžhavejšia vec, ktorú kedy Jeongguk videl.

(*tip - nemyslí sa teraz ako tip, niečo 'odhadnúť', ale ako určitá suma, ktorú môžu diváci cam boy-om dávať - snáď som to vysvetlila dobre xd)

A/N

Na dnes už s mojou aktivitou naozaj končím 😂🔥

Užite si večer, diablici 🔥🔥❤

See me, feel me [vkook; TR]  ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ