1.9K 146 6
                                    

„Dobrý chlapec," pochválil ho Jeongguk a dlaňou ho pohladil na miesto, kde ho udrel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dobrý chlapec," pochválil ho Jeongguk a dlaňou ho pohladil na miesto, kde ho udrel. Taehyung sa pritiahol k dotyku, čo mohla byť jedna z najzvodnejších vecí. Spôsob, akým sa zdalo, že má Taehyung rád bolesť, zahnal pocit Jeonggukovej dlane na jeho zčervenalom zadočku.

Dva," počítal Taehyung, keď ho Jeongguk opäť udrel, na čo sa zrochu rozžiaril. Jeongguk ho pohladil po polovičke a robil mu po jeho maličkom chrbátiku kruhy. Jeho koža bola horúca a to mu dal len dve rany. Ešte raz zdvihol ruku, cítiac sa ešte viac sebaisto. Tentoraz ho udrel tvrdšie, čo spôsobilo, že sa Taehyung trochu pomrvil.

Tri."

Zdalo, že Taehyung to miloval každým úderom viac a viac. Jeho hlas bol v určitej chvíli zlomený a počítanie vychádzalo z jeho úst spoločne s nesledujúcimi stonmi. Jeongguk sa rozhodol, že sa s ním trochu pohrá, na čo pomocou svojej voľnej ruky tlačil plug do jeho vnútra. Taehyung sa v jeho lone pomrvil a svoj zadoček zdvihol vyššie, na čo si skryl tvár do rúk.

Zdvihni zadoček trochu viac, zlatko," povedal Jeongguk a Taehyung zdvihol boky ešte vyššie, čo dovolilo Jeonggukovi zaháknuť prsty o spodnú bielizeň a stiahnuť ju dole - miloval na Taehyungovi červenú čipku, no radšej by ho videl bez nej.

Jeongguk hodil spodnú bielizeň na podlahu a pozrel sa na Taehyungov holý zadoček. Teraz mohol jasne vidieť plug, svetlo fialový klenot, ktorý mu vykúkal medzi polovičkami. Pár sekúnd sa naň pozeral, spôsob, akým Taehyung čakal, kým niečo urobí ho upokojoval.

Jeongguk prehltol a jednou rukou ho udrel po jednej zčervenalej polovičke, čo spôsobilo, že zaplakal.

Aký si pre mňa dobrý, anjelik," povedal potom.

Tak dobrý, tak pekný."

„Viac," povedal - zaprosil Taehyung, „viac, prosím, daddy."

Teraz sa Jeongguk hral so spodnou časťou plugu vždy, keď dal Taehyungovi ďalšiu ranu. V zápätí zápasil s počítaním, stonaním a kňučaním rovnako ako, keď sa s ním Jeongguk hral.

Osem, deväť - ah, kurva."

„Aký ukecaný," napomenul ho Jeongguk a štipol ho do tváre. Taehyung zastonal. Jeongguk prstami zatlačil na jeho jazyk a hral sa s análnym kolíkom.

„Hádam, že by som ho mal z teba vytiahnuť, však?"

Taehyung vedel najlepšie, ako protestovať a byť ticho, keď Jeongguk z neho plug vyťahoval. Vzal si svoj sladký čas, akonáhle ho upútali Taehyungové malé vzdychy. Taehyung sa okolo plugu stiahol, no keď ho Jeongguk odstránil úplne, nič nezakrýval a zakňučal. Hneď ako s ním Jeongguk skončil, tak sa rozhodol, že sa ubezpečí.

Počítaj," prikázal mu, na čo mu dak jednu slabú a tvrdú ranu, čo spôsobilo, že ho zabolela ruka. Taehyung neúspešne zastonal, keď zakričal desať. Jeonggukova druhá ruka prešla k Taehyungovmu otvoru, stredným prstom mu ho obkrúžil, spôsobiac, že sa Taehyung opäť stiahol.

Hlasnejšie. Nechceš, aby každý vedel, že ti dáva daddy lekciu?"

Ngh, bože, á-áno, daddy," odopovedal Taehyung, keď Jeongguk vkĺzol prstom do jeho vnútra.

Budem pre teba dobrý chlapec, dovoľ mi byť tvojim dobrým chlapcom."

Taehyung sa stiahol okolo jeho prstov a nechty zarýval do Jeonggukových stehien cez látku nohavíc. Jeongguk bol so sexom oboznámený, no všetko toto bolo preňho nové - nikdy netušil, že by mohol udierať pekného chlapca, až pokiaľ by nebol jeho zadoček červený; nikdy netušil, že by bol niekedy nazývaný daddy. A aj napriek tomu tu bol teraz s Taehyungom rozloženým v lone a jeho rozkrok bol pod oblečením stále tvrdší a tvrdší.

See me, feel me [vkook; TR]  ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum