A fost o data ca niciodata o fata Sary de 7 ani in care era in clasa I.
Nu avea prieteni,toti copii radeau de ea,si o faceau sa se simta naspa.
Dupa 5ani de zile ca avea 12 ani,se mutase la un alt bloc unde cunoscuse prima sa prietena,o chema "Sonia".
Era o fata sensibila,suparacioasa,dar foarte amuzanta si de treaba.
Am stat 2 luni intregi cu ea,eram chiar ca doua surori.
Dupa o grupa de copii au vrut sa fie prieteni,si ea a inceput sa nu mai stea cu Sonia.
5 luni intregi a stat cu ei,dupa ce si-a dat seama ca nu e prea bine sa stea cu ei.De ce?
Pentru ca ei aveau un comportament urat pentru varsta lor,se credeau prea maturi,si isi bateau joc de altii,"perfectii".
Dupa ea a inceput sa stea din nou cu Sonia,Sonia mirata ii spuse
-cum de nu mai stai cu ei?
Ea:pentru ca mi-am dat seama ca tu esti o prietena adevarata nu ei.
Ei sunt doar o risipa de timp,credeam ca chiar is de treaba,dar sunt doar niste huligani.
Au inceput sa stea impreuna mereu,linistite pana a venit o fata care vroia sa o bata pe Sary,o fata frumusica,dar cu un tupeu jegos.
Cum nu stia ce sa faca,sa dea sau nu si ea,pentru ca Lui Sary nu ii placea sa bata,era o fata linistita.
Sonia i-a luat apararea si nu i-a mai facut nimic.Ea este prietena perfecta.
Nu este prietena buna doar cine sta cu tine,ci prietena care te protejeaza si te face sa zambesti mereu.Sper ca v-a placut :)