Zeynep Yılmaz: Zeynep 19 yaşında. Üniversiteye geçti.Babası Sayer holdingin ortaklığına daha yeni girdi.Bu yüzden Zeynep Sayer üniversitesinde okuyacak.Zeynep çok bakımlı,bi o kadar da seksi,zayıf ve narin vücudu ile erkeklerin gözdesi.Kendisi bu durumdan cok memnun.Atarlı ,kararlı ve spora düşkün bi kız.
Kerem Sayer:Kerem 20 yaşında.Sayer Üniversitesinin sahibinin oğlu.Keremin üniversitedeki 2. yılı.Kerem çok seksi vücuda sahip.Baklava,kas ne ararsan var.Kendisi tam bir kas hayvanı.Bütün fahişeler etrafında .O da durumdan baya memnun ama hepsi tek gecelik.Okulda ondan başka kimsenin sözü geçemez gecerse karşısında Kerem Sayeri bulur.Spora bayılır.
Yağmur Baykal:Yağmur 19 yaşında. Zeynebin mahalleden arkadaşı.Zeynebin babası sayesinde o da artık Sayer üniversitesine gidecek.Kendisi doğal güzelliğe sahip.İlerde onun için süprzler var.
Can Demircioğlu: Can 19 yaşında.Keremin en yakın dostu,kardeşi.O da Sayer üniversitesinde okuyor.Aslnda dışardan fırlama birine benzemiyor ama sonuçta keremin kardeşi.O aslında pek tek gecelik ilişkilerden hoşlanmaz keremin aksine :))
Yiğit:Yiğit çapkınlıkla ün salmış bi kişilik ;)) Ona göre de kzlar sadece tek kullanımlık yani seks için.Fazla yakışıklı denenez ama çekicii.Acaba bu kişilikten kurtulabilecek mi ?ne dersiniz :))
Merve:Mervede zeynepin tayfadan bi kız.Çok tarz bi kız ama.Ona göre yaşama sebemimiz yok.Hayattan bıtkın.Ama böyle dediğime bakmayın o koyu metalcii :))) Adamlarla takilmak onun tarzii ;))) Bu arada çok
seksi :**
EVET TANITIM BU KADARDI.1. BÖLÜM ÇOK HEYECANLI VE +18 ÇOK OLUCAK.EN KISA ZAMANDA GELİCEKK.BU ARADA VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SENDE TUTUKLU KALDIM ZEYKER
RomanceEvet canlarım bu benim kendim yazdığım ilk hikaye. Hikaye Zeyker içerir. Biraz farklı olacak konusu. İnşallah beğenirsiniz :*