10. Rész

565 77 6
                                    

-Most meg mit keresel itt? -törölted le könnyeid.

-Csak szólok, ha egy ilyen pitiáner kis dolog is felzaklat, akkor nem leszel valami jó hős! -vigyorgott pimaszul.

-Mit. Keresel. Itt? -szótagoltad.

-Ezzel az elmével sem büsz-

-Bakugou! -kiáltottál rá. -Mit. Keresel. Itt?

-Mennyire sötét vagy! Természetesen azért jöttem, hogy megvigasztaljalak!

-TE? Engem? -kuncogtál. -Belém zúgtál, vagy mi?!

-ÁLMAIDBAN! -állt melléd. -Mellesleg... Ha bőgsz, nem tudlak legyőzni!

-Nem is bőgök! -nevettél.

-REMEK! AKKOR KEZDHETJÜK IS A-

-Itt? -húztad fel szemöldököd.

-Esetleg valami baj van? -húzta fel ő is.

-Ebben a szép parkban?!

-VALAMI BAJOD VAN VELE?

-Nekem? Nincs! -újból feltűntek a szárnyaid és a szarvaid. Kieresztetted sárkányod és harcoltatok. Valamilyen okból úgy döntöttél, hogy megfogod Bakugout és felviszed a magasba. Úgy is lett. Megfogtad a fiút a hónalja alatt, és repültél vele.

-ENGEDJ MÁR EL, TE RIBANC! -robbantgatott össze-vissza.

-Mi van, Katsuki? Esetleg tériszonyod van? -nevettél, mire még jobban felidegesítetted.

-N...NEM! CSAK ERESSZ EL!

-Ahogy akarod! -és elengedted. Egy ideig zuhant, majd utána mentél. -Katsuki? Katsuki? -kerested szemeddel.

-PUSZTULJ! -hallottad meg hátulról. Aztán csak zuhantál-zuhantál és sötétség. Reggel, nyúzottan és fáradtan ébredtél. Felültél a padlón és körbe néztél.

-Azt. A rohadt. Életbe. -szótagoltad. Felálltál és találomra felrohantál a lépcsőn. Egy fekete ajtóhoz indultál. Megfogtad a kilincset majd lenyomtad, beléptél. Alig néztél körbe, valaki más is bejött. Csak álltatok egymással szemben. Végül a szőkeség törte meg a csendet.

-Esetleg jó reggelt?! -tört be a szobájába Bakugou.

-Mi a jó Istenért vagyok NÁLAD?! -tetted karba a kezed.

-ESETLEG KÖSZÖNÖM!

-Mert miért is?

-Mert ha nem hoztalak volna haza, akkor még most is a parkban csöveskednél!

-Ezesetben... Köszönöm! -mosolyogtál. -Habár elég bunkóság volt, hogy letettél az ajtó elé, nem? -tetted karba a kezed.

-Akkora egy barom vagy! Csak hajnalban tettelek ki!

-Jó, akkor hol aludtam?

-Az ágyamban, például?!

-És? Te hol aludtál?

-Esetleg én is az ágyamban?

-HOGY MI?!

-Mi van? -ezt az „mi vant"-t, olyan egyszerűen mondta, mintha természetes lenne.

-HOGY MI VAN?! -leültél az ágyra. Fejed a kezeidbe temetted, úgy próbáltál nyugodt maradni. Ha egy ilyen helyzetben lehetséges. Végül, miután összeszedted a gondolataid, megkérdezted: -És?

-Mi "és"?








Uhh... Bocsika, hogy nem volt eddig rész, de... Nem szépítem: a tabom teljes mértékben felmondta a szolgálatot, rajta az ÖSSZES eddig megírt sztorimmal...Így most laptopon szórakozom a részek kitevésével...










VIGYÁZAT! Robbanás veszély!Where stories live. Discover now