9. Rész

540 82 5
                                    

-Hát ez mekkora bunkó! -nyüszögte Hitomi.

-De nem az a baj, hogy kihívott, ha nem az, hogy azt hitte, vesztettem! De most már igazán mennem kell!

-Nem mehetnék megint veled?

-Nem. Most nem! -elköszöntél barátnődtől, és elindultál. Ezek a rohadt péntek esték! Mindig ilyenkor kell sötétnek lennie! Gondoltad. Mentél-mentél, egyszer csak valaki nekilökött az egyik ház kerítésének. -Mi van Bakugou? Ennyire nem tudsz vá... K...Kazumi?

-Bizony ám, kicsi szívem! -hajolt bele a nyakadba.

-Hagyj békén! -lökted el magadtól. Ő erre nevetett egyet és megfogta mind két karod.

-Aranyos vagy, mikor ezt csinálod! -nyomta homlokával a kerítéshez homlokod.

-Menj vissza a csajaidhoz! -lökted el.

-Valami azt súgja, hogy te is akarod! -nyalta meg újból a száját.

-FOGD MÁR FEL, HOGY TÚL VAGYOK RAJTAD! -kiáltottál. Persze nem voltál túl rajta. Szavai még mindig csengettek a füledben.

-Én nem azt érzem a rezgéseidben! -vigyorgott.

-MÁRPEDIG NAGYON AJÁNLOM, HOGY HIDD EL! -nagyobbat löktél rajta, mire szinte eldőlt.

-Hé, kislány! Ez mégis mi volt?

-AZT AMIT ÉRDEMELSZ! -este volt, így lejjebb vettél a hangerőn. -Nagyon szépen kérlek! Szállj ki az életemből! Viszlát!

-Gyere csak vissza! -nagyon erősen megfogta a karod.

-Engedj el!

-Mert ha nem? -Kazumi képessége az erő növelés volt. Bármikor megtudta növeszteni az erejét, testi látszatok nélkül. Ekkor tűnt fel neked egy ismerős alak.

-AKKOR SZÉTROBBANTOM A FEJED, KÖCSÖG!! -üvöltött Bakugou, a másik oldalról.

-Már is találtál valakit helyettem, cica? És a múltkori szemüveges srác hol van? -szorított meg jobban. Bakugou egyszeriben ott termett Kazumi mellett.

-NEM FOGTAD FEL, HOGY ENGEDD EL?! -szikrázott keze.

-Miért? Ilyen fontos neked (Név)? -fordult hátra, Bakugouhoz.

-LEGYŐZÖM, DE NEKEM AZTÁN TÖK MINDEGY, HOGY MIT CSINÁLSZ VELE! -Kazu felnevetett. Elengedte a karod és a nyakadat szorította meg.
-Ajánlom, hogy ne tartson sokáig a bunyó, mert terveim vannak veled! -nyalta meg a száját újból. Végül elengedett és elment. Persze a történtek után Bakugou szemébe se tudtál nézni. Szóval csak ott álltál, lesütött szemekkel. Bakugou közelebb lépett és a karjaid a kerítésnek nyomta.

-EZ MÉGIS MI A FASZ VOLT? -nem néztél rá. -NÉZZÉL RÁM, HA HOZZÁD BESZÉLE-

-HAGYJÁL MÁR! -lökted el magadtól. -ÉS NE PARANCSOLGASS NEKEM!

-ESETLEG, TALÁN, KÖSZÖNÖM! -ordított ismét.

-JÓ! KÖSZÖNÖM! -sarkon fordultál és elindultál, Hitomiék házához.

-A KIJELÖLT HELY NEM ARRA VAN! -futott eléd Bakugou.

-TUDOM! N...Nem is tervezek veled harcolni! -halkultál el.

-MERT?!

-M...Mert... -érezted, hogy mindjárt bőgni kezdesz, így beharaptad alsó ajkaid, és az első könnycsepp csordulása előtt, Bakugoura néztél. -Mert... CSAK! -könnyeidet törölgetve elfutottál. Rögtön a harmadik utcában befordultál, ahol egy csinos kis park volt. Befutottál és az egyik nagy tölgynek nekidőltél, háttal. Ahogy elmerültél gondolataidban, valaki megszólalt a fa mögül.

-Egek... Ti lányok mindenen tudtok bőgni?

VIGYÁZAT! Robbanás veszély!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon