jisung
"renjun?"
"mm?"
"haluun pois täältä"
"..okei"paras ystäväni, ja ainut sellainen, renjun ottaa kädestäni kiinni ja hymyilee.
hymyilen takaisin heikosti ja kävelemme ulos koulurakennuksesta yhdessä.
teemme tätä usein joten opettajat eivät enää edes jaksa vaivautua pakottamaan meitä kouluun.makaamme puistossa nurmikolla, katsomme molemmat taivasta ja pidämme edelleen käsistä kiinni.
joku saattaisi luulla meitä pariskunnaksi kun olemme niin läheisiä, mutta kummallakaan meistä ei ole sellaisia tunteita toisiamme kohtaan, ainakin luulisin niin."oliko sulla joku syy miks halusit tänään pois sieltä"
"ahistus söi mua elävältä"
"ahistaako enää?"renjun puristaa kättäni ja katsoo minuun päin.
"ei, ainakaan paljoa"
"hyvä"✁ ✁ ✁
kävelemme takaisin koululle päin sillä ahdistukseni hävisi, sopivasti ruokailu olisi juuri alkamassa.
"mennäänkö jo suoraan ruokailuun, se alkaa jo parin minuutin päästä"
"vaikka.."otan ruoakseni salaattia ja vettä.
olin menossa johonkn pöytään kunnes huomaan että renjun ei olekkaan vierelläni.
katselen ympärilleni ja päätän mennä vain istumaan yksin.kolmen minuutin päästä oppilaita alkaa satelemaan ruokalaan.
en kiinnittänyt siihen paljoa huomiota kunnes minho, koulun suosittu poika, istuu vastapäätäni.
ensin pelkäsin että hän alkaisi kiusaamaan minua, sitä ei kuitenkaan tapahtunut vaan saan häneltä kirkkaan hymyn."h-hei..?"
"huomasin että oot yksin
joten päätin tulla istumaan
tähän"
"ai"hivenen kiusallinen hiljaisuus nousee ympärillemme.
"jisung"
"hm?"
"oon jisung"sanon katsoen vanhempaa suoraan silmiin.
"ihana nimi"
"kiitos"kiitän minhoa ja pieni puna hiipii korviani pitkin poskipäilleni.
"mä oon minho.. eikun
sä varmaan jo tiesitk-"
"jiSuuUNng"katson vasemmalle puolelleni ja renjun tulee ruokineen istumaan viereeni, nähtävästi huomaamatta minhoa joka istuu vastapäätäni.
"sori huomasin jenon
käytävällä niin jäin
siihen puhumaa"
"ei se mitään"renjun katsoo eteeni ja mulkaisee minhoa viimein kun hän edes huomasi vanhemman.
"miks puhut mun poikaystävälle senkin playboy"
katson renjunia hieman järkyttyneenä, poikaystäväkö?
"uh.. tulin tähän istumaan
kon huomasin että
jisung istu yksin?"
"paras ollakkin niin"
"p-p-poi-"renjun peittää suuni ennenkuin kerkeän sanoa mitään.
minho lähtee vetämään sillä hän söi jo."mikä vitsin poikaystävä?"
"sä tiiät et minho on kauhee
pleijeri, en halunnu et se
puhuu sulle yhtää."
"..okei"
YOU ARE READING
minsung ー finnish | suomi
Fanfictionota varovasti mut, oon aijemmin tippunut. ⚠️ ーkiroilua ーitsetuhoisuutta ーa lot of fluff