Fantasie

3.8K 3 9
                                    

Dat moment wanneer je gewoonweg op school of op werk met allerlei zaken bezig bent en 'die ene persoon' komt voorbij.
Die ene persoon die zich in jouw fantasie ergens helemaal anders bevindt: tegen jou aan en ... (You get it, right?)

Seksfantasieën kunnen sommige momenten erg genant maken, maar ook spannend en minder saai. Geef toe, iedereen houdt stiekem toch van zijn/ haar eigen fantasie ...

Toch kan je fantasie je soms laten schrikken. Die momenten wanneer je denkt van: "Wacht, wat was ik me net aan het inbeelden?" "Waarover dacht ik net na?" "Ik ben hoogstwaarschijnlijk de enige persoon die dit ooit heeft gedacht ... help!"
Nee, natuurlijk niet. Er zijn zo veel mensen die de gekste fantasieën ooit hebben. Het is dan ook iets menselijk.

Ik vind het zelf ook erg moeilijk om over al die seksuele ideeën van mij te praten. Met wie moet ik dat doen? Is dat wel slim? Wil ik dat wel?
Als je toch die drang voelt om erover te praten, is het nog niet gezegd dat je de juiste persoon en moment vindt om dat te doen. Dat kan heel erg vervelend zijn. Ik denk dat iedereen daar zijn eigen oplossing voor moet zoeken, maar geloof me, je zal er ongetwijfeld één vinden. Of zelfs nog beter, je kan de juiste persoon er uiteindelijk ook voor vinden.

Hier enkele tips om met je fantasieën om te gaan:
(Deze tips werken niet per se, maar zijn wel dingen die je zou kunnen proberen.)

- Schrijf je fantasie neer. Dit kan op vele manieren: een sensueel gedicht, een pornografisch verhaal, het script voor een pornofilmpje ...

- Maak seksueel getinte tekeningen die jouw fanastasie uitbeelden.

- Plan een momentje waarop je je gedachten de vrije loop laat gaan en fantaseer lekker door.

- Raap al je moed bij elkaar en kaart het onderwerp toch aan bij iemand die je kan vertrouwen. En als diegene er ook wel eens over wilt praten, have fun talking about sex ; )

Seksuele fantasieën zijn niet raar en zouden geen taboe mogen zijn.
Accepteer jouw fantasie en heb er plezier aan : )

Ly xxx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 13, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Seks PraatjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu