Mangles POV
As I Head Towards The Door I Heard Sam Say "Don't Open It" He Growls. I Don't Listen Because There's No Use. I Open The Door To See Zane.
"Hey Mangle...I Know I Messed Up But May We Talk In Private?" He Asks.
"Alright, Fine..." I Say. "Liam Send Him Out, I Personally Don't Need Him Right Now..." I Continue.
"Ok A-" Liam Starts. I Glare So He Doesn't Finish. "Zane My Office Is Down The Hall To The Left Start Walking There Please. Last Door." I Say And He Goes.
"Look Here Mangle" His Voice Seemed Stern, The Way He Said My Name. I... Liked It.. "I Need That Kiddo" He Says.
"What For Extra Abuse?" I State.
"Look He Will Be Safe, I Will, If Not I Will Get Him Myself And Without You Knowing." He Says.
"Yea Please, Go Away Will You?, I Am Currently Busy." I Reply. "Now Leave." And I Head To Zane. I Go Inside And Right Before I Close The Door Zans Closes It And Puts His Hands On Both Sides So I Can't Seem To Move.
"I Know I Messed Up, I Rejected My Best Friend, My Closest Partner, And Worse, My Could've Been Wife. I Know You Won't Forgive Me, But Just Please, Can I Start Over.... Can We Start Over?" He Asks. I Stayed And Was Frozen. He Thinks He Could Just Simply Come Back.
"I Honestly Don't Know..." I Said. I Stare At The Ground. Not Knowing On What To Say. He Grabs My Chin And Kissed Me. It Seemed Passionite. Slow, But Passionite. As He Pulls Away He Stares At Me. His Ocean Eyes Looking Into Mine. I Felt Myself Blush A Bit. "Z-Zane..." I Start. He Starts To Blush Also. He Stares At Me And Smirks.
"Can You Just.... Give Me Another Chance?" He Asks. I Stare Not Believing What Had Just Happened.
"Hmm... Maybe? I Honestly Don't Know." I State.
"Aight Den." He Gets Closer. Our Mouths Were Way To Close. He Smirks And Soon Puts His Lips On My Neck. He Kisses It Down Slowly.
"Z-Zane... S-Stop I-It.... Mmm, P-P-Please..." I Say. I Feel Breathless And Excited.
"I Will Give You Some More Time To Think Mangle..." He Says My Name Like A Goddess Type. He Heads Off. Good Kai Wasn't Here. That Might've Been Akward. Knowing His Father Rejected Me And Wants Me?, Ooo That's Way Off. I Head To See Kai. But Then I Hear A Knock On My Door.
"What The Hell...!" I Say. I Head To The Door, It Was Being Bangged On Not Normal Knocking. I Open To See Am Angry Sam.
"Where The Hell Is Zane!?" He Growls Under Is Breath.
~Authors Note~
Sorry It's Short I've Been Caught Up On Ther Stuff, So Erm, YEE. Aight I Will Try To Make A Longer Chapter Next Time :3 😊
YOU ARE READING
The Goddess Or His Curse
Loup-garou"I Know I Messed Up, I Rejected My Best Friend, My Closest Partner, And Worse, My Could've Been Wife. I Know You Won't Forgive Me, But Just Please, Can I Start Over.... Can We Start Over?" He Asks. I Stayed And Was Frozen. He Thinks He Could Just S...