"Assalammualaikum...Hai😊"???"Waalaikumsalam..Hai jugk...Student bru ke?"xxx"Aah...Nme saye Sara Ilyana..Slamat brkenalan"kata sara"Ouh..Sara..Nme saya Nur Ain,Slamat brkenalan jgk"kata Ain"Ouh patutlh sblom saye tego awk tdi saya perasan mate awk ade chaya😆"ucap Sara"Ish awk ni ade ii je kn"kata Ain...
---------------------------------------------
"Wei ii ade students bru ah guys"yyy"Yeke?"zzz&www"Yelh ko pk aq nk menipu ke hah?"yyy"Yelh slalu nye keje ko mnipu je kn,Liyah😒"zzz"Dh ii x yah nk gado ii lh Liyah n Iman mcm bdk ii lh korg ni"www"ko senyp ah"ucap Liyah&Iman"Ish korg ni kn😤nk gado dkt dorm lh hawau...skang ni aq nk tau spe bdk bru tu?"www"Ape yg aq tau lh..Nme die Izz je"Liyah"Laki ke pompuan doh"Iman"Entah💁tdi aq dgr akk ii senior ckp mse kt dlm blik mesyuarat form 3,4&5..."Liyah"Hah mcm mne ko leh lalu kt situ?stahu aq tu kwsan tuk cg ii and akk ii seniors je?"kata Irah..Flashback(Liyah POV)
"Haih...apelh nsib aq an😥cg nye psal lh ni x psal ii aq trpakse kena lalu kt kwsan akk seniors tu😪"aq terpakse kena lalu kt kwsan tu sebb cg timah tu suoh aq antar buku dia kt blik guru...'Bodo ah cg ni..lainkli suoh le bdk ii lain yg tlg dia ni x psl ii aq lk yg kena😒'aq mengutuk dlm hti...aq jln smpai lh aq lalu kt depn blik akk ii seniors tu tpi yg aq pelik lh kn die sebut psal ade students bru..."Wei ko tolong semak data budk ii tingktn stu n psal bdk bru tu ye"..."Ouh ok nme singkat die izz?asl pggiln bdk ni mcm aq knal eh?"•••"Ntah lh weii tpi buat je lh eh😌"..."Ok lh"•••*dlm hti aq*'omg dia sme tingkatn ngan aw lh,ni kena ckp ngan dk iman n irah ni...
Flashback n pov off"Mcm tu lh citer die"kata Liyah"Tpi kn die tu laki ke pompuan??"kata Irah"Mne lh aq tau just tunggu kt perhimpunan esok je"kata Liyah..."Ok"ucap Iman n Irah..
Ape ii pon just tunggu chapter seterusnye ye ✌bye ii
YOU ARE READING
My Best Friends
Mystery / Thriller"Assalammualaikum.."??? "Waalaikumsalam,ko spe"xxx "Murid baru untuk skolh ni.Slamat brkenalan"??? "Ouh ok...Slamat brkenalan juge"xxx "Wei korg ade budk bru lgi lh msuk skolh kite"yyy "Yeke bleh lh jdi geng ni"www "Kan tpi cg ckap die ni pendiam ah...