BEN POV.
Ploaia se izbeste violent de geamul mare al autobuzului.
Parul îmi stătea răvășit, mergeam spre casa celor doi unchi ai mei,Max si Rex.Erau frați mai mici ai tatei,cand el a observat ca stau mai mult singur acasa ,el si mama plecând mereu in călători de afaceri au cazut de acord sa ma trimita la ei .Nu i-am mai vazut de 2 ani , tinând cont ca Los Angeles nu este chiar atat de aproape de Londra dar ,atunci cand veneau stăteau numai langa mine ,cea ce nu ma deranja atat de tare .Chiar daca intre noi erau ceva ani diferenta,Max este cel mic are 24 de ani iar,Rex 25 eu avand in momentul de fata 15.Asa ca trebuie sa fac liceul acolo...
Când ajung cobor si ma uit in jur pentru ai recunoaste pe cei doi.Prin mulțime nu vad decat doi oameni masini care se apropiau de mine.-Beniiiiiii!urla Max ridicandu-ma in brate strangandu-ma atat de tare in cat nu aveam aer.Acum observ ca are un par atat de negru precum taciunele in combinatie cu ochii lui albastri arata chiar ca un zeu.
-Mai lasa-mi si mie niste iubire nu o lua pe toata!apare Rex de nicăieri privindu-ma ochii lui superbi si privirea lui blândă.
Ma ia si el in brate ,dupa care ma lasa încet jos.
-Mi-a fost dor de voi baieti!
-Si noua ,ai mai crescut?Ma ma intreaba Max vesel.
-Nu ...dar voi de ce ati crescut atat,va lasa tata in cada peste noapte cand erați mici...?întreb eu uitandu-ma la ei ca la stîlpul de curent ,cred ca au 1,90,ale dracu palugi!
-Nu , dar e o idee bune pentru tine...spune el lasandu-ma sa îmi adun maxilarul dupa jos.