Nu pot sa cred ca nu am reusit sa ii conving...stați sa lămuresc situația ,am încercat sa ii fac pe unchii mei sa stea acasa dar nu vor nici sa audă .
Cobor jos unde Max si Rex erau pe o canapea doar in pantaloni de trening ,ma opresc in mijlocul scărilor privindu-i rosu la fata si nici măcar nu îmi dau seama gand incep sa îmi music buza de jos.Amundoi aveau trupuri bine făcute parca ar fi fost desenati de cine stie ce artist.In acest moment sunt gelos pe viitoarele lor iubite caci au acces la acesti bărbați .CE TOCMAI AM GANDIT? Nu este bine sunt totusi unchii mei.Incerc sa îmi scot aceste lucruri duc cap si continui sa ma îndrept spre ei dar vad ca au o conversatie destul de interesanta încât nu m -au vazut asa ca nu spun nimicAutor pov.
-Max,nu cred ca e bine ar trebui sa nu ii spunem dar nici sa nu dăm de bănuit....spune Rex spre fratele sau mai mic lăsând un oftat sa ii scape printre buze.
-Da stiu dar cat ca vei mai putea rezista eu unul stiu ca nu mult .Era mai usor atunci cand nu locuia cu noi si me vedeam odată la un an!spuse Max încet trecandu-si mana prin parul verde.
Atunci cand brunetul il observa pe băiatul de langa usa se opreste din a se mai uita la fratele lui mutandu-si privirea.
-Ben ,nu mai sta la usa stiu ca esti acolo .spune facandusi fratele di nepotul sa teresara .
-Am venit sa vorbesc cu voi in legătură cu scoala ,nu poate sa vina doar unul si sa ma lase in fata scolii va rooggg!
-Bine fie ,merge eu maine dar urmatoarea zi te duce Max,ok?
-Dap mersi!Acum ma duc la somn ,noapte buna .spune satenul lundu-i in brate pe rand pe cei doi bărbați.
-Somn usor...spun ei la unison
Dupa ce satenul a plecat ,verzuiul rabufni.
-Cum o sa rezist încă trei ani ,Rex frate nu trebuie sa stie din prima dar putem sa ii dăm indicii .
-Nu stiu ce sa zic...
-Dar tu nu simti la fel ca mine?
-Ba da dar mi-e frica ca o sa se sperie sau o sa îmi scape rațiunea de sub control ,ma cunosti...
-Normal de-aia suntem frați.
.
..........