Господин Ким чете конско на влюбените гълъбчета

128 9 4
                                    

Джени слезе бавно по стълбите и видя баща ѝ с най - странната физиономия с която тя го беше виждала - смеска от ядосано дете което не е получило нужната доза от аниме и баща ядосан от постъпката на дъщеря му. Джени едва не се засмя като го видя, но определено Намджун се измя гласно и после се засрами защото баща ѝ го погледна злобно все едно казваше „Ей, богаташче, ако още един път заведеш дъщеря ми и я изчукаш в някоя скъпа виличка и пак ми прекъснат анимето заради вас, аз ще те изчукам, разбра ли?!”
Господин Ким
- ДЖЕНИ КИМ, АКО ПАК МИ СПРАТ ЛЮБИМОТО МИ АНИМЕ ЗАРАДИ ТВОЯ СЕКС С ТОВА БОГАТАШЧЕ, извинявай Джун, но просто съм ядосан и на двама ви!!!
Джени
- Да, татко... - каза смутено Джени докато баща ѝ я гледаше с онази физиономия с която прилича на малък гном, на който са му взели златото.
Господин Ким
- Хм, така и си мислех - каза господин Ким и се пльосна на дивана и загледа Джун.
Господин Ким
- Абе момче що си само по халат, а? Толкова ли нямахте време да се облечеш? Ми и ти също Джени? Божее...поне сексът беше ли хубав? Как да не е бил, щом дори и папараците са ви чули...Офф отивам да гледам другото ми любимо аниме в моята стая! - каза го и се затича като малко дете видяло коте.
Хей 'убави 'орица, как сте? Аз съм супер. Но ви съветвам не с лошо фа си изразявате мнението (което на някои хора е тъпо спрямо мен) хора не можете да ме промените. Бай бай 'убави 'орица.

Namjennie (ЗАВЪРШЕНА)Where stories live. Discover now