Юньол

115 9 13
                                    

Шуга се прибра в килията си и видя Чаньол да му се усмихва самодоволно
Шуга
- Кво ма гледаш ма маймуно ушата? - каза грубо Шуга.
Чаньол
- Не съм ушата маймуна, Юнгей такъв! - каза Чаньол и се настани по-удобно на дървения стол.
Юнги го погледна и седна до него и до Хоби, който от негова страна се хилеше кат напушен. Те започнаха да играят и тогава Хоби загуби, но на него не му дремеше и си отиде на леглото и заспа. Юнги и Чаньол водеха голяма битка, защото залогът беше голям. 119 минути водеха битката с картите Уно, обидите и караниците, а на 120-та минута Юнги беше бит.
Чаньол
- Уноооо! - извика радостно Чаньол и започна да вика като малко дете. Юнги се ядоса и го бутна яростно на земята. Започна да му оставя смучки по врата, от които Чаньол стенеше тихо, за да не го чуят другите. Юнги му разкъса ризата и махна неговата, след това остави смучки навсякъде по тялото му и му махна панталона, започна да се оттърква в боксерките му, а Чаньол се ядоса и хвана члена на Юнги в ръката си и започна да го стиска, а това действие на Юнги изобщо не му се хареса и разкъса бельото на Чаньол, взе члена на Чаньол и го засмука и захапа. Чаньол си махна ръката от чле а на Шуга и задърпа косата му, а през това време Юнги взе члена си и го вкара в Чаньол, той се задвижи бясно а Чаньол свърши няколко пъти, Юнги извади члена си и го напъха в устата на Чаньол изапочна да го чука в устата. След половин час Юнги свърши в устата му и легна на земята.
Шуга
- В тази игра аз победих, готино маймунче-каза и боцна нослето на Чаньол, изправиха се и легнаха на леглото на Чаньол и заспаха.

Хей хей, 'убави 'орица, много сори че не съм ъбдейтвала от 10000 дни и повече, нооо ето ме жива и здрава. Ъбдейт ще има нз кога, просто тази година ми е много натоварена и да...Бай бай 'убави 'орица.
Бонус
Бях тагната от
unicorn_love_lisa

Бонус Бях тагната от unicorn_love_lisa

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

1.Minty_Yoongles
3.potato_trash_
2.unicorn_love_lisa
4.NamJen123
5.Viktoriq77493
6.idiotalert
7.KensurTime69
8.NoUsername222
9.Blink_forever_blink
10.siana4137
11.Hoby_baby
12.aza260
13.KimTlenyung
14HappyKaktus
15.Jiminismydaddy
16.JiminIsMyLive
17.GabrielaIvanova038
18.anqqnkova
19.Blaga_Angelova
20.Plami_06

Namjennie (ЗАВЪРШЕНА)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt