Ik word langzaam wakker als ik regen tegen me raam aan hoor tikken. Ik sta op en doe mijn haar in een knotje en draai de kachel op 20 graden. Ik pak mijn douche spullen en loop naar de douche. Ik voel de warme stralen tegen over me heen stromen. Nou ik ben Selma de rest, komen jullie wel te weten in mijn verhaal! Ik scrub mijn lichaam en ondertussen hoor ik mijn telefoon af gaan. Ik draai de kraan dicht en loop in mijn badjas naar mijn telefoon.
Younes= y
Selma= s
Y: hey kleine
S: hey
Y: hoelaat moet je beginnen op school?
S: uhhmm... volgens mij om 12. Why?
Y: ik kom dan je buurt controleren of het veilig is.
S: is niet nodig hoor! al die moeite die je moet doen.
Y: ik doe het voor JOU! Onthoud dat! Ga maar verder douchen.
S: isgoeedd hou van je!
Y: ik ook van jou schat!Dat was younes! Ik ken hem sinds jongs af aan. Hij is mijn rots in de branding, mijn licht in het donker, mijn redder in nood en mijn prins op het witte paard. Hij is super bezorgd bij elke stap die ik zet, moet hij weten wie er naar me keek en wie er tegen mij praat. He knows wat ik allemaal heb moeten doorstaan. En hij was er altijd voor me. Niet net als die andere meiden die mij in de steek hebben gelaten! Ik sta weer op en douche snel. Na het douchen smeer ik me in en doe ik dag crème op. "Is goed voor je huid" geen idee of het klopt, maar goed. Ik pak mijn sleutels en mijn Gucci tas. Ik controleer heel het huis, en vertrek op mijn scooter naar school. Jullie vragen je zelf vast af, waarom ik alleen woon. En wat ik precies heb meegemaakt. Nou kijk! Ik was 11 jaar ik speelde vaak buiten met boys, omdat ik niet met meisjes om kan gaan. Ik had wel 1 goeie vriendin, maar die bleek niet zo een goede vriendin te zijn. In ieder geval daar later meer over. Maar mijn ouders waren toen ik 11 was overleden. Ik was dus buiten aan het spelen en mijn vader reed naar mij toe. Net toen hij en mijn moeder wilden oversteken werden zij aangereden door een vrachtwagen. BAM!!! Das pech ouders weg! Zo zag ik het in. Mijn tante die gescheiden is. Die ving mij op zij had veel ruzie met haar dochter, omdat haar dochter geen hoofddoek droeg. Ik kreeg de klappen, niet eens haar eigen dochter. Toen ik 15 was, werd ik opgewacht elke vrijdag van de week. Stonden de 7 jongens op mij te wachten. Waarvan er 3 gewapend waren, als ik niet mee liep schoten ze mij en mijn broer neer. Elke vrijdag werd ik meegenomen en 1 dag zonder eten opgesloten. Ik werd met een zweep geslagen. Die hele dag om de 2 min kwam er iemand anders het overnemen. Ik ben nog steeds ten alle tijden blij dat ze mijn eer niet hadden afgenomen. Maar ik wist gewoon niet waarom ze mij dit aandeden. Dit duurde 1 jaar in totaal. Mijn broer was ik op mijn 17e kwijt geraakt. Hij was ineens weg ik werd wakker bij hem thuis. En hij was weg! Geen idee waar hij naar toe was. Ik heb 1 week lang daar zitten huilen en wachten tot hij kwam, maar nee hij kwam niet terug. De huur werd gek genoeg wel gewoon betaald, waardoor ik daar nog een jaartje kon wonen. Ik heb vanaf mijn 14e gewerkt, al dat geld geniet ik nu van. Ik werk nog steeds daar niet van! Maar de hoeveelheid die ik gespaard had was niet niks. Nu ben ik 19 en woon alleen in Rotterdam. Hamdoullilah in een prachtig huis! Ik heb gestreden tot mijn 18e voor alles. Zelfs voor mijn school bleef ik mijn best doen. Nu zit ik op het HBO. En concentreer me op mijn 'life goals' hoe de meeste dat noemen. Younes heeft mij toen altijd geholpen en ik ben daar enorm dankbaar voor. Ik doe nu mijn muziek op de hardste stand en rij snel naar school.
JE LEEST
Word ik ooit gelukkig? (Voltooid)
RandomSelma is een meisje die zich niet bezig houd mer nep nagels, je op tutten, strakke jurkjes en meide dingen. Ze heeft veel tegenslagen achter de rug, dus dreigt haar gevoel weg te gaan. 2 oude vriendinnen van Selma willen haar nog terug pakken. Voor...