Deel 5

71 8 0
                                    

Na alle afspraken die ik gehad heb en klaar ben met mijn werk. Kom ik uitgeput en wel thuis, wollah het is allemaal zo zwaar. Maar ik leef nu voor mezelf en voor niemand anders. Ik moet nog wel even die afspraak afzeggen, van dat ik met Younes zijn ma naar die bruiloft ga. Because that ain't gonna happen. Mohiem ik ga ff mijn gebeden in halen en douchen. En dan denk ik dat ik haar ga bellen. Na dat ik helemaal klaar ben met alles, pak ik mijn telefoon met moeite op. En zoek ik het nummer van de moeder van Younes op. Wollah ik wil het eigenlijk niet afzeggen, maar ik heb geen andere keus.

Amira (moeder van younes) = a
Selma =
*tuuut tuut tuuut*
S: salama3laykoem a geltie, met Selma hoe is het met u?
A: heeeyy hamdoullilah habiba, waar was jij vorige keer naar toe gegaan? Ineens was je weg!
S: ja sorry daarvoor geltie! Ik had een afspraak die ik was vergeten. Volgende keer blijf ik langer in sha allah!
A: is goed lieverd, maar waarvoor bel je eigenlijk?
S: ohja geltie sorry, maar ik kan Zaterdag niet gaan naar die bruiloft.
A: Waarom niet lieverd? Vind het zo jammer!
S: ja ik ook geltie! Heb onverwachts een belangrijke afspraak, waar ik naar toe moet!
A: ach lieverd toch. Je bent altijd druk met die afspraken. Nou jammer schatje, andere keer in sha allah!
S: in sha allah! Ik moet gaan beslema geltie!
A: beslema lieverdje van me!

Wat doet het toch pijn om tegen haar te liegen!!

Pp Younes:

Wollahh bazzzzz!!! Ze wilt niet meer met mij praten. Hewa hoe wilt ze dan dat we het goed gaan maken. Ze weet niet eens het hele verhaal! En zo maar trekt ze er een oordeel over. Wollah ben er helemaal klaar mee. Elke x dat gedoe met meisjes pfff! Ondertussen komt yasmine op me zitten. En vraagt wat er aan de hand is. Beseft ze niet dat ik haar helemaal niet wil? De enige meid die ik wil is Selma, maar die gaat mij nooit meer een 2e kans geven. Ik hoor mijn telefoon af gaan en zie dat het mijn moeder is. Ik loop ff naar een andere kamer, want die yasmine hoeft niets te horen.

Younes = y
Amira=a
A: salam a weldi, zaterdag gaat niet meer door!
Y: waarom yemma?
S: omdat selma een belangrijke afspraak heeft. Die ze niet kan afzeggen dus je moet haar een andere keer ten huwelijk vragen.
Y: saffi is goed yemma
S: komt goed weldi komt goed!
Y: ik hou van je yemma!!

En ik hang op. We waren van plan om Selma dr in te luizen. Mijn moeder zei dat Selma dan met haar naar een bruiloft zou gaan. Om mijn moeder te vergezellen, maar in werkelijkheid zou ik Selma ten huwelijk vragen. Ik wist wel dat het waarschijnlijk niet door ging, want zo is selma. Als ze iets moet doen en de persoon die zij niet mag in de buurt is. Dan gaat zij het hoe dan ook afzeggen of ze komt helemaal niet opdagen. Hoe moet ik mijn moeder dit uitleggen, want dan moet ik trouwen met die kreng yasmine. Ik dacht dat het een goed meisje is, met een goed hart. Maar niks blijkt daar waarvan te zijn. Ze is eigenlijk heel goedkoop en makkelijk. Mesha ze denkt nu dat ik van haar hou, maar over paar daagjes leg ik dr op de stoep. Bij haar ouders!

Amira:
Ik ben aan het koken. En heb mijn gedachten diep bij Selma en Younes. Die 2 hebben elkaar 2 dagen ofzo niet gesproken. Younes komt elke keer boos langs huis, en Selma belt opeens af voor Zaterdag. Iets klopt er echt niet! Ik had al het gevoel dat er iets niet klopt. Maar dat is alleen maar erger geworden. Niet eens verminderd! Ik ga mijn man Samir niets hier over vertellen. Want ik weet zeker dat Younes dan problemen krijgt. Maar ik moet er wel zo snel mogelijk achterkomen. Want Selma is een sterk meisje, maar het is nog een meisje. Ze heeft niemand meer die haar steunt. En ze leeft helemaal alleen! Dus als Younes haar onrecht heeft gedaan. Dan word hij goed gestraft, want Selma verdiend dat niet! Mohiem ik ga verder koken, want anders is Samir straks boos op mij. Beslemaa!!

Pp yasmine:
WHUAHAUAHAUAHAUHAAUAHHSSUAUAHAHAHAHSHAHHAAUAHAHAAAHHAHAAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAHAHAAHAHAWollah ik ga helemaaaaaal stuk!!! Ik ben dus yasmine ik was vroeeeegggeeeeeerrrrrr "bestfriend" met die hoer Selma. Wollah ze was altijd al een hoer geweest hoer! Maar dus ik kom haar terug pakken. Zij ging met mijn neef, maar mijn neef is met mij in bed gedoken. En zij is er op een of andere manier achtergekomen. Wat echt goed is want nu is het uit. En is Younes voor mij!! Hij is net wel weggelopen om te bellen. Zou hij met selma aan het bellen zijn? Ik loop rustig naar die andere kamer en leuk tegen de deur aan met mijn oor. Ik hoor paar woordjes maar versta het niet goed. Ik loop naar de wc, want anders gaat hij denken kiff die voetstappen stoppen onder de deur. Na dat ik klaar was op de wc. Vroeg ik Younes met wie hij aan het bellen was. 'Wat de kanker boeit dat jou?' Ik kijk hem boos aan en loop boos weg. Ik zie een vaas staan op een tafel en die gooi ik om. Ik pak mijn tas en ren huilend het huis uit. Hij heeft mijn eer van me afgenomen en dan doet hij nog zo. Kanker kind! Wacht maar ik ga hem en die Selma hun leven zuur maken!!! Wacht maar mijn wraak zal vurig zijn!!!

Word ik ooit gelukkig? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu