Yeminler bozulur , gözyaşları kurur.
" hiç ayrılmayacağız " diyen yalan.
"Iyi ki yanımdasın" diyen varlığını unutur.Çünkü vazgeçilmez olduğunu düşünür, kaçtıkça kovalanacağını sanır.
Sen kendinden verdikçe , herkesten daha çok sevdikçe,
Bambaşka birine dönüşür.Varlığı ile yokluğu bir şey değiştirmiyorsa, o insanı değiştireceksin.
Yokluğunla terbiye etmeyi bilmelisin, varlığını alışkanlık haline getirmişse hiç acımamalısın.
Bugün varsa yarın olmayabilir. Bugun elini sımsıkı tutup, yarın başka ellerin sevdasina düşebilir.Vazgeçeceksin, deger verdikçe değersizleşiyorsa sileceksin.
Gitmişse , hak etmediği yerden çıkmış , zaten seni hiç sevmemiş demektir.
Hak edene cennet, hak etmeyene cehennem gibi ol.
Gün gelicek kalbin ondan yana olacak , sana devamlı bahaneler bulacak.
Bütün kötü şeyleri görmezden gelip, sana hep güzel anıları hatırlatacak.
En büyük düşmanın kendin olacak,
Kendini koskoca dünyada yapayanlız hissedeceksin.Iste tam da bu zamanda vazgeçmeyi bileceksin.
Onu silmeye baş harfinden başlayıp, zerresine kadar kazıyacaksın.
Gün gelicek ölecek, ertesi gün yeniden doğmuş gibi uyanacaksın.
Kendi elinle verdiğin özgürlügünü , aklını ve kalbiji yine sen çekip alacaksın.
Yaşayacaksın her şeye inat. Özlesen bile, seni defalarca öldürseler bile yeniden kendinden doğacaksın .Ve kendini ondan sökeceksin.....
Unutarak cezalandıracak,
Hayata yeniden merhaba diyeceksin .Yaşayacaksın..!
Her şeye ve herkese inat.
Yarınların elinden tut.
....Umutlarınla gülümse...
Hayat sana rest çekmişse ,
Sen de ona gülümseyerek rest çek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Gitti
PoesieIstediginizden daha cok sizi yansitabilecek en anlamli sözler buradaaa !!!!