Nil Kros
- Jesi li siguran da će doći? – moj brat gleda na sat.
- Džesika Flin je žena od reči ako je rekla da će doći i da će ti pomoći učiniće to – uveren sam.
- Ja sam samo čuo za nju, ne poznajem je lično ali ti verujem.
- Sve će biti u redu.
Pogledam svog brata koji je iscrpljen, Leon je za poslednjih godinu dana promenio tri grada zbog svog sina Luke kojeg njegova majka, Mišel vuče sa sobom prateći novog supruga. Leon je izgubio starateljstvo nas Lukom jer puno radi, on je detektiv i njegov posao mu oduzima mnogo vremena ali znam koliko moj brat voli svog sina. Podignem glavu i ugledam Džesiku Flin kako nam ide u susret. Ta žena sa prelepim osmehom, gracioznim hodom i slatkom lepotom je jedna od najboljih osoba koje poznajem ali u sudnici je prava zver, nema joj ravne.
- Izvinite što kasnim morala sam O Brajana da vadim iz nevolje, Džesika Flin – pružila je ruku mom bratu.
- Drago mi je Džesika hvala ti što si pihvatila slučaj u poslednjem trenutku, inače ja sam Leon – moj brat joj zahvaljuje. Oni se nisu upoznali ja sam joj dao sve informacije.
- Nema na čemu Leone Nil mi je sve ispričao, pručila sam tvoj dosije i pomoći ću ti, ne brini.
- Nadam se jer iskreno ne znam šta više da radim.
- Samo ćuti i pusti mene da govorim. Krose - nasmešila mi se.
- Džes, šta je O Brajan sad uradio?
- Znaš već uznemirava obožavaoce svoje supruge – zakolutala je očima.
- Znam – taj čovek je bolesno ljubomoran samo Lorena Prajs može da ga trpi, svaka joj čast.
- Idemo li?
- Da – moj brat je krenuo ispred nas a ja sam zadržao Džesiku.
- Džes ovo mi je jako bitno, gledam ga kako propada – želim da mi brat bude dobro.
Raširila je one tople kestenjeste oči i udahnula duboko.
- Treba da imaš veru u mene.
- Imam – znam da je jedna od najboljih u svojoj profesiji.
- Onda se opusti Krose, danas ja pregovaram – nasmešila mi se.
- Hajde da te vidimo – pustim je.
***
Ulazimo u prostoriji za sastanke i tu zatičemo Mišel sa advokatima, dovela je dva. Ona je jedna od onih žena koje vole uticaj i moć nisam to nikad rekao mom bratu jer je ona majka njegovog sina ali znam odlično zašto se je udala za njega.
- Dobar dan, Džesika Flin za Leona Krosa. Džek, Sem, kako ste? – nasmešila se advokatima.
- Odlično, promena advokata? – onaj advokat Sem je pogledao u mog brata.
- Sem, budimo dobri, obraćaj se meni – ledeno mu se obratila a on se nasmešio.
- Mišel Lopez.
- Znam bivša supruga mog klijenta. Pa da pređemo na stvar ne dozvoljavamo da Mišel Lopez odvede maloletnog Luku Krosa u drugi grad – Džesika je sela i prekrstila noge.
- Džesika, tvoj klijent nema pravo to da traži, gospođa Lopez ima puno starateljstvo.
- To će se promeniti – izvukla je papir.
YOU ARE READING
Nepogrešivo prava
Short StoryDžesika Flin je žena koja poštuje i sprovodi zakon, u sudnici je prava zver a privatno dušica. Nil Kros je najbolji pregovarač u držvi, čovek hladnog stava i čvrstog karaktera koji mnogo radi. Smatraju jedno za drugo da su najbolji usvom poslu i veo...