6

11.7K 652 6
                                    

Nil

- Mislim da je vreme da prekinemo žurku – govorim O Brajanu i Krosu.

- Striperi su otišli što se mene tiče mogu da slave do sutra – O Brajan je otpuhnuo.

- Sve su pijane osim Ruso – Konor zaključuje.

- Da, ne kontam celo veče je pila – zaključim.

- Brate, to je Ruso žena je veliki upitnik i pored toga što se dugo znamo – O Brajan podiže obrve.

- Hm.

- O da, FBI ima specijalan ugovor sa njom – Konor govori.

- Kako specijalan?

- Ona je ekskluzivac, radi za FBI ali u slučaju njenih tajnih zadataka ja nemam nikakva ovlašćenja. Niko ne zna tačno šta ona radi.

- Snajperista je, nije teško zaključiti – pogledam u Kejt koja uživa sa devojkama ali je na oprezu za razliku od njih.

- Kejt je odan prijatelj i dobar čovek – Konor se osmehne.

- Jeste, sa tom ženom bih radio i na kraju sveta – O Brajan klima glavom.

- Upoznao sam je u . . . nebitno gde ali video sam kako je ubila dečaka-tinejdžera koji je trčao sa bombom u ruci. Planirao je da je baci na izbeglički kamp.

- Sranje.

- Isuse.

- Da, Kejt Ruso jeste vraški dobar agent ali ta žena . . . ima vraški težak posao, ne znam kako joj uspeva da ostane normalna.

- Roditelji su joj brutalno ubijeni pred očima a ona je morala da se stara o mlađoj sestri nije imala neki izbor osim da ojača – O Brajan govori. Kejt je zaista žena za divljenje, srećan sam što je imam za prijatelja.

U tom trenutku nas je pogledala i svi smo se ispravili. Krrenula je ka nama i mislim da zna o čemu pričamo.

- Momci . . . Ogovarate nas? – pogledala nas je ozbiljno.

- Pa . . . da – O Brajan je priznao.

- Pa prestanite, devojke su pijane, ja vodim Ivonu kući, O Brajane ti svoju ženu, Konore ti tvoju devojku a ti Krose Džesiku, a za ostale će se pobrinuti taksi. Može?

- Da šefice – Konor joj salutira.

- Onda pokret šta me gledate? – lupila je dlanom o dlan i krenuli smo.

. . .

- Džes? – okrenem je ka sebi.

- Molim? – zatreptala je.

- Hajde, idemo kući.

- Ali . . . žurka.

- Žurka je gotova, hajde – uhvatim je za ruku.

- Oooo, ali baš se . . . zabavljam – kikoće se.

- Vidim, hajde.

- Moja torba – pustila me i zaljuljala se.

- Ok, ne puštam te više – uhvatim je i krenemo po njenu torbu.

Dok je ona tražila torbu ja sam nazvao tipa koji se brine za jahtu, neko će morati da počiti sav ovaj krš.

- Pronašla – viknula je i zaljuljala se.

- Pobogu Džes – uhvatim je.

- Ne puštaj me više jasno?

Nepogrešivo pravaWhere stories live. Discover now