Džesika
Dane provodim sa ženom od metar i po zvanoj Gana a i tipom od dva metara koji se odaziva na Sem. Kejt me je dovela u prelepu kućicu koja se nalazi nemam pojma gde znam samo da je u planini i obilazi me na dva dana. Svo slobodno vremeja čitam, igram društvene igre sa Semom i Ganom i šetam. Ovde nema internet, nema televizije i nema signala, imamo satelitski telefon koji ja ne mogu da koristim jer Kejt ne želi da zovem nikoga, svaki poziv je potencijalni trag ka meni. Zato se dosađujem dajem imena predmetima po kući jer moji čuvari nisu baš pričljivi. Razgovaraju sa mnom o neutralnim temama ali ne puno, a kada ih pitam za moj slučaj sve što dobijam jeste da pitam Kejt. Pitam se kako Evan podnosi njenu odsutnost.
- Treba nam neki ljubimac – kažem Gani.
- Moraćeš da pitaš Ruso.
- Šta da me pita? – Kejt ulazi.
- Kejt! – skočila sam i snažno je zagrlila.
- Konačno normalna osoba. Izvini Gana.
- Nisam uvređena – Gana uzima torbu koju je Kejt donela i ostavlja nas same.
- Hvala Bogu da si došla, umirem.
- Ovde si tek mesec dana.
- Tek? Pomišljam na samoubistvo.
- Nije toliko loše, odmor prija bebi.
- To je jedina dobra strana ovoga. Ima li napretka u slučaju? Kako teče suđenje za Kimela?
- Loše, izgleda da posle ponovnog preračunavanja nije krao državu koliko su mislili da krade. Pustiće ga na slobodu.
- Ma daj – iznerviram se.
- Možda je tako i bolje, njegova sloboda otvara mnoge mogućnosti.
- On mirno šetka dok sam ja zatvorena ovde. Možda je zaboravio na mene.
- Dva puta je neko provalio u tvoj stan, tražili su te.
- Ou.
- Ou, ou.
- Ali zašto? Ja ne radim više na njegovom slučaju.
- Nije bitno pokušala si da ga staviš iza rešetaka i njemu je to dovoljno da te ubije.
- Manijak. Jesi li videla Nila?
- Ne ali moraću.
- Zašto?
- Nisam znala da Nil ima toliko veza, pokušava na sve načine da nabavi dokaze protiv Kimela ukoliko tako nastavi Kimel će posumnjati i Kros će postati meta.
- Šta tačno radi?
- Unajmio je tri detektivske agencije koje kopaju po Kimelovom životu i životima njegove porodice, osim toga Nil je pregovarač za mnoge državne agencije i sada naplaćuje usluge i koristi prijateljstva.
- On to radi zbog mene – rasplakaću se.
- Da ali Kimel uspešno godinama krije tragove, i on ima veze, novac i moć.
- Rizikuje zbog mene.
- Ti si vredna toga – Kejt mi se smeši.
- Da ali ne želim da strada, kao ni ti.
- Džes ti si mi prijateljica, kao i Konoru, O Brajanu i Ivoni, nećemo te ostaviti na cedilu – uverava me.
- Kejt zaglavljena si sa mnom već mesec dana, tvoj život najviše pati zbog mene. Kladim se da se ovo Evanu ne dopada.
YOU ARE READING
Nepogrešivo prava
Short StoryDžesika Flin je žena koja poštuje i sprovodi zakon, u sudnici je prava zver a privatno dušica. Nil Kros je najbolji pregovarač u držvi, čovek hladnog stava i čvrstog karaktera koji mnogo radi. Smatraju jedno za drugo da su najbolji usvom poslu i veo...