5

13.2K 651 4
                                    

Tatjana

- Dakle, ti si Lorena supruga Doriana O Brajana i čuvena Tina Torn?

- Tako je – nasmešila mi se.

- A ti si Džesika, državni tužilac?

- Da – i ona se nasmešila. Bože prelepa je, elegantna i prelepa, kad bolje razmislim sve su lepe.

- Tatjana je naš novi kompjuterski genije – Kejt mi se nasmešila.

- Drago mi je da je neko uspeo da zameni Malog – Lorena je rekla.

- Ko je Mali? – pitam.

- On je bio klinac koji je radio za nas, genije, ali ubili su ga i nikako nismo uspeli da ga zamenimo – Ivona se namrštila.

- Mali je bio poseban – Kejt se nadovezuje.

- Žao mi je zbog vašeg prijatelja.

- I nama – Džesika mi se smeška.

- Ali ovde smo zbog tebe – dodala je.

- Zbog mene? – iznenadila sam se.

- Da, ti si novi član našeg tima i provodićeš više vremena sa nama nego sa porodicom – Kejt me prosvetljuje.

- Savetujem ti da o tome obavestiš dečka – Ivona dodaje.

- Nemam dečka, muškarci i ja nismo na istoj talasnoj dužini.

- Razumem te sestro – Džesika se solidariše sa mnom.

- Šta je sa vama?

- Ja sam verena . . .

- Već neko vreme – Ivona prekida Kejt.

- Ha, ha, Ivona je u verena za najboljeg prijatelja mog verenika i ona će nam biti kumovi, znaš da je Lorena udata za O Brajana . . .

- A Džes je platonski zaljubljena – Lorena gleda u Džesiku.

- Nisam platonski zaljubljena – Džesika joj odgovara.

- Vas dve ste mi sumnjive već neko vreme – Ivona ih gleda.

- Lorena mi je izmislila dečka, mislila žena kako ume da piše pa hajde da stvori tipa i za mene.

- Ha, ha imam jako realnu maštu, sve moje knjige su realne.

- Istina, knjige su joj vrh a sada im i sopstvenog savetnika o Brajana.

- Tako je, naredna knjiga je o njemu.

- Zaista? - iznenadila sam se.

- O da platiće mi za svo ono uhođenje naravno napisala sam nešto i za njegovog advokata – pogledala je u Džesiku.

- Mene? Ali ja nisam ništa uradila.

- Ma nemoj? Ti mu izvlačiš one silne zabrane prilaska i omogućavaš mu da me zakonski špijunira.

- Dorian me je zadužio za ceo život, on je jedini tip kojeg ću braniti ako postane ubica – istakla je ponosno.

- Mora da te je debelo nečim zadužio – zaključim.

Izmenile su poglede verovatno vagaju.

- Pa . . . - Džesika je počela.

- Moj bivši dečko je bio kreten koji nas je snimao za vreme seksa bez mog znanja, nakon što smo raskinuli počeo je da se bavi ilegalnim stvarima naravno upao je u nevolju i iskoristio je snimak da me natera da mu pomognem. Rekla sam to Dorianu jer je on radio na njegovom slučaju, Dorian je uništio snimak, spasio me sramote i sačuvao mi je karijeru, usput ga je lepo udesio za mene.

Virtuelno praviKde žijí příběhy. Začni objevovat