Ma trezesc in aceasta dimineata foarte bine dispusa.
Dar dispositia mea buna dispare cand Imi trec prin minte toate momentele cu Harry. In care totul era perfect. Visele alea in care totul era doar lapte si miere pana sa ma trezesc si sa vad doar un razboi in inima mea. Si inima mea a pierdut razboiul cu multi raniti.
Am dat drumul playlist-ului prima melodie fiind "There's Nothing Holding Me Back" de la Shawn Mendes.
Fredonez melodia in timp ce imi realizez rutina si ma schimb in alte haine. Evident haine largi.
Nu am pofta de mancare asa ca ma trantesc in pat si imi deschid Laptop-ul uitandu-ma la 13 reasons why.
Ajung pe la jumatatea episodului cand aud o bataie in usa.-Intra *tip incat persoana de pe partea cealalta sa ma auda*
Se mai aude inca o data doua batai in usa.
Persoana asta e foarte surda asta e clar.
Ma ridic din pat si pornesc spre usa.
In fața mea sta o fata blonda.-cine esti tu si ce cauti la mine in casa? *spun răspicat incat sa auda*
-sunt iubita lui Harry, ma bucur sa te cunosc!*intinde mana asteptand sa i-o apuc*
-mie nu! *spun repede si ii inchid usa in nas*
-o fitoasa!*se aude de la asa-zisa fata*
-macar nu sunt curva! *tip si eu si incui usa*
-ce ai zis? *intreaba foarte afectata acea fata si incearca sa imi deschida usa*
-Ho ma. Ca nu a cumparat Ma-ta usa! *strig si descui usa* Am spus ca esti o curva! Ce doare adevarul?
-sa vezi ce adevar iti arat eu acum! *ma îmbranceste in perete*
-daca te iau acum de par o sa iti iau toate extensiile alea *spun foarte calma* Mai vrei sa imi spui ceva sau imi pierd timpul degeaba?
-Asculta fetițo Harry e doar al meu! Asa ca nu te mai atinge de el. Inteles?
-auzi tu fetițo. Eu nu mai am nici o treaba cu Harry. Si crede-ma ca nu eu l-am atins. El a facut-o. Nu am ce sa inteleg! Acum pa. Nu am chef sa imi pierd toti neuronii cu prosti ca tine. *ma intorc cu spatele* si apropo ai face bine sa pleci cu totul cu iubitul tau din casa Mea! *punand accent pe Mea*
Inchid usa si o incui.
Toata drama asta mi-a facut foame.
Am pofta de paste asa ca ma apuc sa imi fac pofta.
Cat timp astept sa se fiarba pastele imi fac un ceai de fructe de padure.
Dupa ce sau fiert pastele si am pus sosul peste. Le pun in sufragerie pe masuta de cafea si conectez laptopul lui Liam ce se afla in sufragerie la televizor. Punand Teen wolf si incepand sa urmaresc scenele interesante cu Scott si Stiles.
Termin de mancat pastele, pun pauza serialului si imi duc farfuria murdară in chiuvetă pentru a o spala mai tarziu.
Imi fac niste popcorn apoi imi iau niste Doritos si sos si ma fac confortabilă pe canapeaua din sufragerie.
Ce o fii cu baietii de nu au aparut pana acum.
Ii dau un mesaj lui Louis.Hei Lou, nu v-am vazut astazi deloc. Sunteti plecati? xR
Nu trece mult timp si primesc mesaj inapoi.
Da suntem in mall. Cautam un cadou pentru un prieten. Am vrut sa te luam si pe tine dar dormeai. Nu o sa mai stam mult xL
Acum ca stiu ca baietii sunt bine si ca vor venii imi continui serialul.
Peste vreo 20 de minute aud niste bocanituri venind de la scari.
Ma uit cu coada ochiului la persoana ce coboara scarile. Avea niste totcuri de vreo 15 cm, cu un tricou verde de al lui Harry si nu vreau sa stiu daca mai are ceva sau nu, căra un geamantan cat ea de mare.
Zambesc la faptul ca v-a disparea cat de curand de aici.-te bucuri ca plec nu?
Nu o bag in seama si dau volumul mai tare. Privesc ecranul asteptand sa vad ce v-or pații Scott si Derek fiind alergati de vanatori prin padure.
Fata aia pare ca se enerveaza si face o criza incepand sa tipe si iese din casa.
Dau volumul mai incet acum ca nu mai e nimeni care sa imi tulbure linistea.
Se aud niste pasi grei ce coboara pe scari.-iti pare bine ca plec Rose? *spune cu o voce stinsa*
-nu chiar *spun indiferenta incercand sa ma comport cum s-a comportat si el cu mine*
-sper sa ne mai vedem *spune uitadu-se la mine*
Ma uit in ochii lui si ii vad fiind foarte stralucitori semn ca are lacrimi in ochi.
Ma ridic si ma duc in fata lui.
Ajung in dreptul lui si vad cum o lacrimă ii cade pe obraz. Imi intind mana si i-o sterg cu degetul meu mare.-de ce plangi? *spun uitandu-ma in ochii lui*
-pentru ca am fost un prost!
-acum iti dai si tu seama? *spun privind in alta parte*
-uita-te la mine! *imi ordona*
Imi intoarce capul cu mana lui fortandu-ma sa il privesc in ochi.
-asculta...inca imi pasa de tine.
-atunci de ce te-ai comportat asa?*intreb asteptand un raspuns bine justificat*
-pentru ca imi era teama sa nu te pierd. Stiu ca nu sunt genul de baiat care sa aiba o relatie dar cand stau langa tine sau cand doar te privesc. Simt ca trebuie sa fiu cu tine.
M-am indepartat de tine. Am fost rece cu tine doar pentru ca imi era teama ca o voi da in bara si ca te voi face sa suferi. Te rog iarta-ma! *ma implora*-eu...nu stiu ce sa zic...ok Harry. Fie. Te iert.
Dar cu ea ce vei face? *fac referire la fata aceea cu care am avut un conflict*-este doar o mironosita. Sigur a mai trecut prin 7 paturi pana a ajuns la mine. Nu stie sa iubeasca! Cand ma săruta, imi imaginam ca esti tu cu buzele tale dulci ca mierea si cu ochii tai caprui spre verde plini de iubire. In schimb vedeam doar acei ochii negri, reci ce voiau doar sex. Buzele alea pline de botox si corpul ei facut in totalitate din plastic. In schimb tu esti naturala si te iubesc asa. Cu imperfecțiunile tale care nu exista.
Aia a plecat. Nu vom mai avea treaba cu ea.*zambeste increzator*-okay atunci hai sa ne uitam la seriale.
Fug repede pana in camera de unde iau o pătură si ne punem amandoi pe canapea urmarind serialul. Eu adormind pe la sfarsitul episodului 5 si cel mai probabil si Harry la fel.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Stiu ca nu e chiar cel mai bun capitol. Dar macar este.
In prim plan nu trebuia sa fie asa. Dar am vrut sa ma revansez pentru toate zilele alea cand ati asteptat capitol si nu a mai venit. Capitolul nu este editat. Voturi si comentarii! Va iubesc♡
Editat✔
CITEȘTI
Tripletii Malik
FanfictionRose este sora faimosului Zayn Malik Care nu s-au mai văzut de 3 ani Ce va face Rose când Zayn va venii acasa? Intra pe această carte "Tripletii Malik" si vei afla