13

528 19 9
                                    

Sunt trezita de Niall care se pune pe canapea. Ma uit la telefon si observ ca au trecut doar 3 ore de cand am adormit.

-Vin Sophia si Perrie la noi! *tipa Zayn*

-ho femeie, nu suntem surzi. *spune Harry si arunca cu o perna in Zayn*

Chicotesc si merg spre bucatarie pentru a bea un pahar cu apa.

Ajung inapoi si aud baietii cum susotesc.
-ce ati facut mai porumbeilor? *il intreaba Louis pe Harry*

-serios? Porumbei? Am faţă de Kevin? *intervin in discutie*

-pai.. *spune Louis apoi fuge*

Merg pe scari spre camera mea apoi imi intorc usor capul in spate cat sa-l vad pe Harry pe urmele mele.
Ma urmeaza pana in camera mea apoi inchide usa.

-avem de vorbit *spune Harry apoi se apropie de mine*

*il privesc nedumerita* despre ce?

-Nu putem fii impreuna *spune incet*

-S-a intamplat ceva? *il privesc *

*ofteaza* nu sunt capabil de o relatie *ma priveste in ochi*

*il privesc* daca asa e mai bine, ok *zambesc in coltul gurii*

-Mersi ca ma intelegi *ma ia in brate*

-Voi fii mereu aici pentru tine *raspund la imbratisare*

-Mulțumesc *ma saruta pe frunte*

Coboram pe scari si il vedem pe Zayn cu lacrimi in ochi si cu lesa lui Isis in mana.

-Ce s-a intamplat aici? *il privesc pe Oasis care statea pe canapea*

-Ma jucam afara cu Isis si Kirra cu mingea.. *spune Zayn incet, apoi se sterge la ochi*

-Asa.. *il privesc*

-Apoi *ofteaza* am aruncat mingea din greseala in strada si ele au fugit dupa minge... *inspira* si fix atunci a venit o masina si le-a lovit pe amandoua.

Il privesc si simt cum lacrimile mi se strang in ochi. Imi musc buza pentru a nu laaa lacrimile sa casa.
Harry ma vede si ma imbratiseaza steans.
Imi incolacesc bratele in jurul lui si incep sa plang la pieptul lui.
Harry imi mangaie parul pentru a ma linistii si ii strang tricoul negru in pumni.
Deodata nu mai simt parchetul apoi imi dau seama ca Harry m-a luat in brate si urca scarile.
Ajunge in dreptul usii mele si o deschide cu cotul apoi paseste inauntrul ei. Ma pune usor pe pat si ma inveleste.

- daca  ai nevoie de ceva sa ma suni *ma saruta pe frunte si pleaca*

Am ramas singura. Doar eu si gandurile mele. Aud ceva ca imi zgarie usa. Cobor din pat si deschid usa, in camera intrand Oasis.
Merg la dressing si imi iau un top negru, blugi negrii, geaca de piele si tenesi negri.
Ma pieptan si ma machiez putin apoi imi iau cheile de la masina pe care am luat-o acum cateva zile.
Imi pun cheile, castile si telefonul intr-un rucsac si cobor pe scari.
Jos erau stransi cativa prieteni de-ai baietilor si iubitele lor.

-unde pleci? *ma inteaba Liam*

-nu stiu exact *ies din casa si inaintez pe alee pana la masina*

Deschid portiera si intru in masina punandu-mi ghiozdanul pe scaunul alaturat.
Ii vad le baieti iesind din casa, ma uit in stanga apoi in dreapta si accelerez intrand pe carosabil.
Intru in parcare la Supermarket si caut un loc de parcare. Parchez si merg spre magazin.
*
Ajung la raionul cu dulciuri si pun tot ce prind in carucior.
Ajung la casa unde platesc tot apoi duc cumparaturile la masina.
Merg la Pet Shop-ul de langa Supermarket.
Gasesc o mingiuta albastra care chitaie si o iau pentru Oasis.
Mai iau cateva jucarii si mancare de caini apoi merg sa ii aleg cateva zgarzi.
Aleg una albastra, una portocalie si una verde si merg sa platesc totul.
Merg la masina cu toate cumparaturile punandu-le in port-bagaj. Pornesc masina si merg spre casa.
Ajung si parchez masina in fata casei.
Intru pe usa nebagand  in seama toti adolescentii plini de hormoni
Merg in bucatarie si pun toate dulciurile in dulap apoi merg spre scari cu Oasis pe urmele mele.

-ce bunoaca e sor-ta Malik *spune un tip*

-sa vezi ce frumos o sa ajungi tu la spital daca te aude ca ai zis asta. *spune Zayn razand*

-chiar te-a auzit *se baga Harry si incepe sa rada*

Intru in camera mea si pun toate lucrurile pentru Oasis pe pat

-Rose *se aude vocea lui Harry*

Ies din camera si merg in dreptul scarilor.

-ce? *intreb ridicand o spranceana*

-Hai sa stai cu noi

Cobor scarile si ma pun langa Harry pe canapea.

-Buna, ai iubit? *spune un baiat brunet cu parul aproape cat al lui Harry*

-nu *imi dau ochii peste cap*

-nu il baga in seama *se baga alt baiat* eu sunt Tristan iar tu esti? *intreaba zambind senzual*

-total neinteresata *imi Scot telefonul si imi pun capul pe umarul lui Harry*

Toti incep sa rada.
Stam de vorba vreo 2 ore pana se face tarziu apoi toti pleaca la casele lor.
Merg in camera si dau toate chestiile pentru Oasis jos din pat,  ma schimb si ma arunc in pat.
Privesc tavanul pret de 5 minute apoi inchid ochii si adorm.

Dupa 718282828 de ani.  Am postat. :)

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 13, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tripletii Malik Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum