Îi auzeam bătăile inimii, se sincronizaseră cu ale mele. Îi simțeam respirația. Îi simțeam căldură. Simțeam cum încearca să se apropie cât mai mult. Mâna lui se plimba stingheră pe piciorul meu și mă făcea să tresar când îmi apuca pielea și o strângea cu putere. Apoi a urcat spre talie, am început să tremur. A coborât iar și mi a luat mâna în a sa, apoi a început să o studieze, s a jucat cu unghiile mele după care și a întors privirea asupra mea. Mi a dezvelit fața, dându mi părul într-o parte și s a apropiat din ce în ce mai mult. Am simțit că mă sufoc, nu puteam să mi stăpânesc emoțiile. Inima mea o luase razna. A încercat să mă sărute. Am ezitat. I am spus că nu mă simt prea bine și că sunt obosită. Mi am așezat din nou capul pe umărul lui, iar el a început să îmi sărute gâtul. Era atât de bine. Mă liniștea căldura lui. Mi a apucat pielea cu dinții. Mi am înfipt unghiile in gâtul său.
Eram complet absorbită, nu puteam și nici nu voiam să mă mișc. Mă simțeam de parcă eram drogată. El era drogul meu. Am simțit că vrea din ce în ce mai mult așa că brusc m am ridicat și i am spus că vreau să mergem afară. Nu știa ce se întâmplă, dar a acceptat. Ne am împreunat mâinile și am ieșit. Am mers puțin, iar apoi s a oprit. S a apropiat de mine, mi a aranjat din nou părul și m a sărutat. De data asta nu m am opus. M am lăsat în voia sa. După ce ne am desprins din sărut m a îmbrățișat și ma ridicat. Mă simțeam perfect.